22 listopada 2012

opisy :3


Ceną za niezależność jest wolność, a wolnym można być tylko wtedy, kiedy jest się uczciwym wobec samego siebie i człowieka, który kiedyś cię kochał.

Boisz się, że odpowie nie tak, jak chciałeś, że zniszczy twoje złudzenia o wyjątkowości ostatnich miesięcy.

Dlatego jest u mnie w sypialni. Tak robią wyzwoleni ludzie.

Od rozwodu rodziców kochała tylko dwie rzeczy: swoje długie, czarne włosy i łatwość, z jaką dawały się odciąć.

Teraz mają te wielkie okulary przeciwsłoneczne, tatuaże, w torebkach trzymają pieski, kto by się na to złapał?

uświadomił sobie, że nie można przypisywać zwykłym rzeczom wielkiego znaczenia.

Uświadomiłem sobie, że po co robić coś tak nietrwałego jak budynki, gdy można pisać życzenia, które przetrwają wieczność.

Wiesz, co mnie wkurza? Świadomość, że wszystko, w co się wierzy, to ściema.

Ziemia robi się kamienista i stroma, a ja biegnę tak szybko, że jej nie dotykam.


Alkohol jest niczym miłość: pierwszy kieliszek jest magiczny, drugi intymny, trzeci - rutynowy.

Cząstka mnie nie chciała odejść. Każdego dnia przypominam sobie, jak bardzo jej nienawidzę.

Nie uczę się na błędach, wciąż je popełniam, raz i kolejny. To Ty jesteś moim sumieniem i bez Ciebie dłużej nie dam rady.

Dopóki nie poznałam Ciebie nie wiedziałam, że tak bardzo można chcieć o kogoś walczyć.


Najbardziej irytują mnie wiadomości od jakiś frajerów, twierdzących że złamałam im serce. Żalą się bardziej niż kobieta podczas napięcia przedmiesiączkowego. Płaczą bo ich unikasz a później będą twierdzić, że oni jako płeć brzydsza i ten cholerny podgatunek ludzkości, są zdecydowanie twardsi i nie wiedzą co to łzy. Rzucają się jakbyś co najmniej obiecała im trójkę dzieci, biały dom i swoją cnotę w pakiecie. Takie problemy to do biura skarg i zażaleń, nie do mnie.

mówisz, że zrobisz dla mnie wszystko? że jesteś w stanie dokonać wielu rzeczy by być przy mnie? nie pierdol. oddasz za mnie życie? nigdy. stchórzysz. zostawisz dla mnie rodzinę, jeśli będzie taka potrzeba? nigdy. więc proszę Cię, nie obiecuj czegoś, czego nie jesteś w stanie dokonać. dla mnie 'wszystko' to wielkie słowo. wielkie, i nieosiągalne.

co do drogowskazów życia - przed Twoją osobą powinien stać ogromny znak 'zakaz wjazdu, substancja toksyczna'. 

Kiedyś pytałeś, co to znaczy "tęsknić za Tobą". W przybliżeniu to taka hybryda zamyślenia, marzenia, muzyki, wdzięczności za to, że to czuję, radości z tego, że jesteś i fal ciepła w okolicach serca.

Życie to raj, do którego klucze są w naszych rękach.

nie wkurwiaj mnie. kończą mi się miejsca gdzie można ukryć ciało.

Przy tobie mój zgubiony uśmiech naglę się odnajduje .

chciałam Go mieć na zawsze, na zawołanie, na oddech, na ciche uderzenie serca.

Samotnym można być wszędzie. W domu, w szkole. W wielkim miasteczku, czy na koncercie. Na łące, w parku, w lesie. Samotność zapewnia nam przetrwanie, daje siłę, dzięki której chcemy walczyć o więcej.

kończenie znajomości tak w praktyce jest trudne, prawda? tak przestać o kimś myśleć, kogoś wspominać, szczególnie, że kiedyś was coś łączyło.

Wyłącznie cisza jako zakończenie, jakbyśmy nigdy nie mieli szansy.

Uwielbiam Cię. Uwielbiam Twój zapach. Uwielbiam siadać Ci na kolanach i patrzeć Ci w oczy. Uwielbiam być szczęśliwa.

Ostatecznie wszyscy mamy do opowiedzenia tylko jedną historię. Potrzeba całego życia, aby ją przeżyć, ale niekiedy można ją opowiedzieć w niespełna godzinę.

2 komentarze: