20 lipca 2012

Opisy, opisy.

Tego, jak was potrzebuje nie potrafią opisać żadne słowa. 


Mam kogoś dla kogo to wszystko robię, 
mam kogoś za kogo mogę wskoczyć w ogień, 
za kogo mogę zapłacić tym co drogie.


 za każde "jutro" z Wami, oddam wszystkie "wczoraj"


przyjaciel - osoba tak samo zwariowana, psychicznie chora i szalona jak Ty


aż do końca od początku, zawsze z tymi, co w porządku


Prawdziwych przyjaciół na palcach ręki zliczę , 
oni gdy odejdę zapalą na grobie znicze , 
z nimi melanżuję , 
razem z nimi liczę , 
o lepszą przyszłość walczę ,
 z nimi fałsz niszczę.


Prawdziwa przyjaźń jest wtedy, 
gdy mimo mnóstwa własnych problemów 
zostawiasz je i biegniesz do przyjaciela aby go wysłuchać i powiedzieć kretyńskie "wszystko będzie dobrze", które tak naprawdę nie ma żadnego znaczenia

` tkwiła uwięziona między tym co było, a tym co jest. `


Zabierz mnie do miejsca, którego nie ma na mapie.' ;*


Zrobiłam nową listę marzeń, ciebie już na niej nie ma.


W jednym momencie w mojej głowie nastał chaos.. 
Nie wiedziałam, co myśleć, co czuć i co zrobić. Jak żyć..


Są chwile kiedy trzeba działać i takie, kiedy należy pogodzić się z tym, co przynosi los.


'- ŚCISZ TOOOOO!
- mamo, ale to PEZET!
- aaa, to weź głośniej.'


nie ubieraj tego rozciągniętego dresu - ubierz tą nową śliczną sukienkę. nie zakładaj adidasów - ubierz czarne szpilki. 
nie maluj ust błyszczykiem - potraktuj je kurewską czerwienią. 
nie pozwól na zaszklone oczy - pomaluj je najlepszym tuszem jaki masz. nie płacz - uśmiechaj się. 
pokaż mu jak cholernie silna jesteś.

Tak , wiem jestem nienormalna , ale szczerze ? 
Nie wstydzę się tego , bo wole mieć pozytywnie zrytą banie , 
niż być tępym plasticzkiem z różowymi tipsami .


ucieszyła się jak dziecko, które dostało lizaka. 
usłyszała melodyjkę ustawioną na sms'a. 
kiełkowała w niej nadzieja. 
odblokowała w pośpiechu telefon. 
nie poczuła nic prócz rozczarowania.


Podszedł do mnie kumpel z tekstem : 
' a siema , siema oczarowały mnie twego ciała wdzięki ' . 
zaśmiałam się , pokazując mu by usiadł koło mnie . 
 usiadł z pytającą miną , a ja przytulając go cicho szepnęłam 
' podryw na Bednarka , słabo Ci wychodzi głuptasie . '


Bo lepiej pokazać wszystkim, że cała ta sytuacja mnie bawi, niż totalnie rozpierdala.


Wpatruję się w swoje odbicie w lustrze i myślę 'dlaczego to sobie robię?!', 
tracę głowę dla drobnego błędu.. 
Prawie odłożyłam prawdziwą siebie na półkę... 
NIE NIE NIE ! Czas się ogarnąć.


herbata z cytryną, burza, fajka, pih w słuchawkach, i stare smsy od niego


pogubione wątki. pogmatwane myśli. natrętne nadzieje.


- komar cię ugryzł?
- nie, kurwa. malinkę mi zrobił.


był pewnym rodzajem uzależnienia, o którym nie mówi się głośno


 teraz Ci zależy?
 a co robiłeś, jak mi zależało.
 siedziałeś z nią. wielka zakochana para.
 ona odeszła, a ty chcesz być ze mną. 
sorry kolego, ja nie milionerzy. 
nie mam wyjść awaryjnych. 
nie bawimy się w koła ratunkowe. 
zmądrzałam.


inne będą nasze dni, adresy, telefony... 

kiedyś, po latach spotkasz mnie, idąc na przykład z żoną.
kiedy się ukłonisz, na co spojrzę uśmiechnięta. 
twoja żona spyta: `kto to?` powiesz: `nie pamiętam..`



Mówisz "pieprze to" a potem płaczesz w poduszkę.


Ile to można czekać... Brakuje mi Go, tak!. Jest dla mnie wszystkim, wiem.

a gdy połknęła dwudziestą piątą tabletkę

 i zapiła dwudziestym piątym łykiem wódki , 
on zadzwonił i oznajmił jej ,
 że chce spędzić z nią resztę swojego życia .
 

a jeśli jeszcze raz zobaczę Twój słodki opis do tej szmaty, 

napiszę Ci że jesteś pojebany bez żadnego żalu w sercu.

2 komentarze:

  1. Hej - fajny blog ;) I liczę na rewanż - http://i-love-wojtus-szczesny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne opisy :D

    Zapraszam do mnie przeczytania opowiadania o dziewczynie urodzonej w powołaniu do bycia w tajemnym klanie :)

    world-of-bloody-curses.blogspot.com
    world-of-bloody-curses.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń