15 lipca 2012

Opisy.

Tyle razy chciałam powiedzieć Ci jak bardzo Cię kocham 
jednak za każdym razem Ty pokazywałeś mi, 
że nie powinnam do Ciebie czuć czegokolwiek.


Tonę w morzu wspomnień, w których ja i Ty jesteśmy głównymi bohaterami.
 Szkoda, że trwało to tak krótko. 




Zakochujemy się.
Myślimy, że to ten JEDYNY, że będzie jak w bajce.
Życie to nie bajka.
On odchodzi a my wmawiamy sobie i obiecujemy, że już nigdy się nie zakochamy.
Tęsknimy, płaczemy po nocach i robimy jeszcze inne różne głupstwa.
Zadajmy sobie pytanie "po co?".
Tak będzie za każdym razem.
Nigdy nie znajdziemy tego JEDYNEGO.
I nigdy nie będzie tak jak w bajce.
A szkoda.



Najgorzej jest wtedy gdy wraz z Nim tracisz osoby, na których Ci zależało.


Money kills.

Nigdy nic nie wiadomo,Jednego dnia może pokochać cię On, 
A następnego możesz dostać w ryja Ode mnie


Chciałabym spotkać właśnie w tym momencie,
Kogoś, kto usunąłby część mojego życia,
Zaznaczył  od momentu A do momentu B,
I wcisnął Delete.
Żebym nie musiała tego przeżywać...
Martwić się, Smucić, Kłócić i Kochać niepotrzebnie....


I pocieszam się tym,
Że gdzieś, tam, daleko,
Ktoś ma większe problemy,
Niż ja.

 
   Nie chcę żebyś był moim kumplem,
 nie chcę żebyś był dla mnie kimś ważnym...
 chcę byś był moim przyjacielem...


 chciałabym, uwierz,
naprawdę bym chciała umieć przejść obok Ciebie
i nie czuć potrzeby zerknięcia.
umieć tańczyć
i nie patrzeć z kim tańczysz Ty.
kłaść się spać
i nie myśleć,
czy jutro coś się wydarzy z Twoim udziałem..














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz