15 lipca 2012

troszkę opisów :d


Nie odkładaj mnie na potem, bo potem mnie już nie będzie.


 siedząc na ławce i patrząc w gwiazdy, podchodzi do nas mała dziewczynka i pyta się mojego chłopaka ''to jest twoja księżniczka?


czuję, że mi przeszło. ale zaczynam wątpić, gdy tylko Cię widzę.


Chcę być drugą najważniejszą kobietą w twoim życiu, liczę się z twoją miłością do matki.


Chcę doczekać dnia, gdy moja córka siądzie cała zapłakana i zapyta mnie: mamo, też ktoś Ci kiedyś złamał
serce? I ja wtedy z uśmiechem, opowiem o Tobie, a ona się rozchmurzy i powie: to u mnie nie jest aż tak źle...


jak to powiedziała moja ciocia ' chłopaki teraz myślą chujem , a nie głową ' . przyznam jej rację. ;D


Uśmiechała się, bawiła się wszystkimi.. a tak naprawdę? nie umiała zapomnieć o nim.


Szła szkolnym korytarzem uśmiechając się do telefonu. Ostatecznie było wiadomo, że to on do niej napisał. Jedak po chwili jej wyraz twarzy sie zmienił zaczeły lecieć łzy.. Treść wiadomości oznaczał "Sory tamten sms nie był do ciebie".


 Patrząc na puste ulice, mokre od zimnego deszczu, zdaję sobie sprawę, że postanowiłeś wykreślić mnie ze swoich myśli. Kto by pomyślał, że to tak bardzo zaboli?


Usiadłeś obok mnie i złapałeś za ręke. Spojrzałam w twoje błyszczące oczy. 'Pocałuj go'-krzyczało serce, 'będziesz tego żałowała'-szeptał rozum. Dlaczego rozum znów miał rację?


Siła mojego uczucia jest odwrotnie proporcjonalna do odwagi aby ci o tym powiedzieć.


Chciala tylko poznać ten głupi wzór na szczęście.


Chciałabym tak po prostu usiąść i gapić się na Ciebie bez żadnego pohamowania, bez żadnego limitu.


Niektóre koszmary nie kończą się z chwilą, gdy otworzymy oczy.


I kiedy powiedział, że odchodzi, zapragnęłam jednego. Kupić mu koszulkę z napisem 'DRAŃ.


Kurwa, czy wszystko musi sie tak doszczętnie pierdolić?


znów mi się śnił. urzekał mnie swoim cudownym uśmiechem, który był kierowany tylko do mnie. jego zajebiście zielone oczy wpatrywały się w moje. w tym śnie mnie kochał. nie chciałam się obudzić.

mówiłeś, że mogę ci ufać. że nigdy mnie nie skrzywdzisz. zaufałam. mówiłeś, że mnie kochasz i żebym ja cię pokochała. że zrobisz wszystko żebym była szczęśliwa. pokochałam. teraz mogę tylko tego żałować.


Jesteś bezkonkurencyjnym mistrzem w manipulowaniu moim samopoczuciem .


gdy podbiegam do Niego z płaczem, pierwsza rzecz, którą mówi to : "kogo mam skopać, Kochanie?"


Skończ pierdolić, bo nie chce mi się już udawać, że mnie to interesuje.


Jak przeraża Cię moja szczerość to się pierdol, nie wracaj.


Chciałam chwycić nadzieje, ale zwątpienie podcięło mi nogi.


Są 3 rzeczy, którym nie potrafię się oprzeć : czekolada, sen i Jego wzrok.


te oczy. te włosy. te ruchy. ten uśmiech. to spojrzenie. ten On.


ona uwielbiała z nim pisać po nocach, on uwielbiał robić jej nadzieję.


każde czułości były kłamstwem, a każdy uśmiech głupim żartem.


 są gesty , które doceniamy dopiero gdy kończą się bezpowrotnie .


 Dziewczyna nigdy nie zakochuje się dla zabawy, pamiętaj.


Nigdy nie przypuszczałabym , że jeden człowiek uzależnia się od drugiego ,tak szybko, nie wyobrażalnie mocno.

nie zapomnę, mimo wszystko.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz