20 lipca 2012

opisy


XXI wiek . wiek kłamstw, fałszywej przyjaźni i sztucznej miłości. pełen chillout.

Mogę Ci przyrzec, że gdybym mogła cofnąć czas, dziś nie znałbyś nawet mojego imienia.

Siedząc na ławce pod blokiem doszła do wniosku, że to wszystko nie ma sensu. To do czego dążyła przez te wszystkie dni, tygodnie, miesiące, a nawet i lata, to nic. To się nie liczy. Wszystko na marne. Czego by nie robiła, jak bardzo by się starała, On Jej i tak nie zauważy. Jest mu obojętna .

 czasami ludzie potrzebują drugiej szansy, ponieważ czas nie był gotowy na pierwszą .

 Czułam się szczęśliwa, dopóki nie odkryłam, że istnieje ktoś, kto jest szczęśliwszy ode mnie.

nikotyna jest podobna do Ciebie . Ona wypala pluca a Ty wypalasz serce .

pozaszywam Ci kieszenie żebyś miał odwagę łapać mnie za rękę .

Bo najczęściej próbujemy zapomnieć kogoś, kogo tak naprawdę chcemy pamiętać.

upić się szczęsciem, a potem mieć kaca do końca życia.

 Chciałabym aby lecące dzwięki w słuchawkach przerwał wyświetlajacy się Twój numer na ekranie telefonu .

kobieta wie, że 2 + 2 zmieni się w 5 jeśli będzie długo płakać i zrobi awanturę .

I siedzę, jak ta pierdolnięta, z nadzieją, że w końcu się odezwie.

 Wszyscy szukają drugiej połówki, a mnie mama w całości urodziła .

a to, że ma wyjebane pisała ze łzami w oczach. wiesz?

Mimo, że używam wulgarnych tekstów, jestem kurwa delikatna, nawet bardzo .

nie marzę o pocałunku podczas ogromnej ulewy, bo z moim szczęściem prędzej grad spadnie niż zacznie padać.

kochałam go za to, za co inni go nienawidzili. to ja tolerowałam jego widzi mi się, akceptowałam kretyńskie pomysły. nie potrafił
tego docenić.

i już prawie zapomniałam, kiedy dostałam od Ciebie sms'a o treści ' kocham cię', a po 10 sekundach 'pomyłka'.

To tylko kwestia czasu. Zatęsknisz i napiszesz. Zobaczysz.

I znowu szukam nowej miłości w nadziei, że pomoże mi się uwolnić od poprzedniej, choć wiem, że nie ma na to szans.

wypijmy za życie, które potrafi pieprzyć się jak najlepsza dziwka .

jestem wredna, mam nawroty bezczelności co 3 sekundy i nie lubię się dzielić. wystarczający powód, żebyś dał sobie spokój ?

możesz mnie przestać kochać tylko wtedy , gdy papierosy będą sprzedawane w różowym pudełku z wielkim napisem : hello kitty . jeszcze jakieś pytania ?

 nie przytulaj mnie, to tylko sprawi, że nie będę chciała nigdy odejść .

Dziwnie tak, kiedy na nikim Ci nie zależy. Nie czekasz na żadną wiadomość. Nie myślisz o nikim przed snem. Nie czujesz strachu, ze ktoś zniknie. Dziwnie. Bezpiecznie. Pusto .

może kiedyś zobaczysz, że obok Ciebie nie stoi już koleżanka, ale dziewczyna cholernie w Tobie zakochana .

Podobno miłość pokona nawet największą odległość.. Pokażcie mi w takim razie osoby które to przetrwały.

 jej życie było jednym, nieustannym pasmem dni spędzonych w oczekiwaniu na cud, prawdziwą miłość, romans z happy endem, które znała z filmów i książek .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz