05 stycznia 2014


A jego uśmiech? Najpiękniejszy ze wszystkich uśmiechów jakie kiedykolwiek widziałam.


mam plan chcę stać się wszystkim, czego potrzebujesz. mam też nadzieję, że jego realizacja nie zajmie mi całego życia


Bo w życiu przychodzi taki moment, że ktoś staje się dla Ciebie wszystkim.



tak, wszystko się kończy - najpiękniejsza miłość, ulubiony sok, najbardziej zajebisty film jaki oglądałaś, i życie się też kończy.



Biorę wdech, zwykły wdech czyni mnie szczęśliwym.



"Może zadzwoniłbym do ciebie z budki, mówiąc, że zależy mi na tobie i jestem smutny." - Pezet



wstałam sama, silniejsza.



Uwierz, czasami małe 'przepraszam' pomaga.



Porozmawiajmy o tym, jak ciężko jest zapominać.



Jeden błąd i tracisz wszystko.


wspomnienia przypominają te najpiękniejsze chwile, za które dałbyś wszystko by przeżyć znów choć godzinę.



O szczęściu może mówić tylko ten, kto znajdzie w życiu kogoś takiego, kogoś, do kogo może się przytulić i zamknąć oczy. Nawet jeśli trwałoby to tylko chwilę lub jeden dzień.



Pamiętaj,za nic w świecie nie oddawaj osoby, na której widok mocniej bije serce.



trochę głupio mówić ' kocham Cię ' kiedy wiesz że nie usłyszysz ' ja Ciebie też '


"może umiem tylko ranić, dławić w sobie smutek, nie mogąc go zabić i za nic stąd uciec."



Zabij mnie, nie potrafię bez niego żyć.



a w nowym roku? nic się nie zmieni, nie spełnią się żadne marzenia, kolejny rok będzie tak samo przygnębiający i pełen cierpień jak poprzedni. kilka nowych problemów w zamian za stare. może i jestem pesymistką, bo rzeczywiście brak mi nadziei w lepsze jutro. 



"Widzę jak patrzysz na mnie... Dla nich nic nie znaczysz, ale może zaczniesz dla mnie. " - Emem



nie gniewam się. ja po prostu mam dość, tych pieprzonych rozczarowań, każdego dnia.



lubię, kiedy mi się śnisz.



Bo są ludzie,dla których robi się znacznie więcej niż dla pozostałych. Od których telefon w środku nocy nie jest niczym złym. To ludzie,którzy nie tylko bawią się z Tobą na imprezie, ale zostają też po niej i opiekują się Twoim kacem, to ci,którzy znoszą cię w najgorszych stanach, a potem dostają twoją najlepszą część. Milczenie z nimi jest ciekawsze niż rozmowa z kimkolwiek innym.

1 komentarz: