06 stycznia 2014





Są takie dni, które zaczynają się dobrze, a potem bez powodu jedno słowo doprowadza Cię do płaczu.



fałszem świecisz , 'przyjaciółko.'



Nie myśl o tym czy potrafisz - zrób to najlepiej jak umiesz.



I zawsze pamiętaj, że jesteś kimś wyjątkowym. Jedyne co musisz zrobić, to pokazać innym, że tak właśnie jest.



Twój jeden uśmiech znaczy dla mnie więcej niż sobie wyobrażasz .



Chcę Go, chcę Jego dotyku, uśmiechu. Chcę by był przy mnie właśnie teraz, i o każdej porze, kiedy będę Go potrzebować. Chcę by mnie pocieszał, zabierał na spacery. Potrzebuje Jego obecności.



Chcę, aby twój świat zaczynał i kończył się na mnie.



Najpiękniejsze słowo na świecie ? Jego imię.



Najgorzej jest zobaczyć smutek w oczach ukochanej osoby.



nie warto przejmować się tym , czego nie masz.



Nie wiem kim jestem w Twoich oczach.



Nie daję sobie rady bez Ciebie, rozumiesz? Potrzebuję Cię właśnie tu i teraz. Potrzebuję, żebyś mnie objął, potrzebuję spojrzeć w Twoje niebieskie  oczy, bo jest mi cholernie ciężko.



Tak długo się znamy, tak rzadko rozmawiamy, o tym wszystkim na poważnie, szczerze, odważnie.



"Odnajdź promyk nadziei nawet w nieszczęściu."



fałszywych ludzi zabijaj szczerością.



miłość bez wzajemności jest jak pytanie bez odpowiedzi.



nie wierzę w słowa, nie wierzę już w czyny, nie wierzę uczuciom i fałszywym ludziom.



Prawdziwe szczęście - gdy wolisz zatrzymać czas zamiast go cofnąć.



A mimo wszystkich swoich wad, cudownie jest usłyszeć "dla mnie jesteś idealna".



Uśmiech to najpiękniejsza rzecz,jaką człowiek może dać człowiekowi.



Jeśli Ci na kimś zależy walcz o tą osobę do ostatniej chwili. Lepiej ponieść porażkę wiedząc że zrobiłeś co mogłeś, niż żyć w poczuciu że zbyt wcześnie się poddałeś.

1 komentarz: