07 stycznia 2014


każdy ma jakieś miejsce, w którym oddycha mu się najlepiej.


Jestem typem dziewczyny, która dusi wszystko w sobie, ale nie prosi o pomoc, bo liczy na to, że oczy powiedzą wszystko.



dbam o to, żebyście mieli o czym namiętnie plotkować.



"Ale jesteśmy tacy zakochani, całkiem sobie oddani, przecież to widać."



Uwielbiam, gdy moja przyjaciółka przezywa mnie jego nazwiskiem.



Blizny po szczęściu goją się najdłużej.



Problem tkwi , jak zawsze , w sentymencie.



nienawidzę gdy ktoś wypomina mi błędy, które sam popełnia.



Każdy z nas ma chociaż jedną osobę, której chciałby coś powiedzieć, ale boi się konsekwencji.



facet się nie domyśli, nie zgadnie, ani nie wpadnie na to sam. jemu trzeba wszystko wyłożyć, najlepiej przeliterować, zobrazować i zaśpiewać, może wtedy zrozumie.



najgorszy jest wieczór,wtedy sobie nie radze.



Są słowa , które trudno wypowiedzieć , są chwile , które ciężko zapomnieć , są noce , które przepłaczesz , są bajki , w które wierzysz , ale nie ma takiej minuty , która wróci.



nie mów nikomu, że płakałam.



Samotność nie jest zła. Jest wredna, przygnęłbiająca, ale nie jest zła. Czasem tylko daje nieco surowsze spojrzenie na rzeczywistość.



Jeżeli Ci na prawdę zależy, nie ma takich przeszkód, których nie przeskoczysz.



masz rację, może zaboleć bo prawda często boli. ale nie zaboli tak jak boli kłamstwo.



przyjdzie czas, kiedy to wszystko nabierze sensu.



zrozumieć siebie. ułożyć uczucia. zacząć żyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz