08 stycznia 2014


"teraz widzę ile potraciłem oczekując zmian, tutaj nic się nie zmieni jeśli nie zmienisz się sam." 



Zaufanie traktuj jak skarb, do którego nalezy się dokopać, nie jak wizytówkę, którą daje się
pierwszej napotkanej osobie



To nie jest miejsce ani czas dla złamanych serc.



błędy są dowodem na to, że się starasz.



dla kogoś znaczysz wszystko. pamiętaj o tym.



różnymi drogami biegnie życie ludzkie, ale wszyscy szukają szczęścia i miłości.



Jak nie masz humoru, to nawet powietrze Cię wkurwia.



Najgorsza chwila kobiety jest wtedy, kiedy sama nie wie czego chce.



Są momenty w życiu,których nie rozumiesz, ale chcesz by się powtórzyły mimo tego, że wiesz jak się skończą.



nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa. czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół, usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać.



"Nie chce czuć nic, polej mi wódki, zapije pamięć i chuj z tym." - Skor



"Choć tęsknie za tobą to nie chcę by wracało, choć niewiele z nas zostało." -  Fisz 



Pisz i mów mi o wszystkim, wtedy będziemy razem - będąc osobno.



Czasem lepiej wcześniej odpuścić, niż podwójnie cierpieć.



Dziś piję za Ciebie: za twoją obojętność, ból zadawany każdego dnia, ten cholernie uwodzicielski uśmiech i nic nie znaczące spojrzenia. Twoje zdrowie.



wystarczy 5 minut by coś zniszczyć. bezpowrotnie.



Jest ideałem. Ma nawet to imię, które najbardziej lubię.



Zanim Cię poznałam , nie wiedziałam , co to znaczy spojrzeć na kogoś i po prostu uśmiechać się bez powodu.






dziękuję wszystkim,którzy tu zaglądają i czytają tego bloga, to naprawdę bardzo miłe. :) 
Jeśli to czytasz to napisz jakiś komentarz ;-* 

4 komentarze: