11 stycznia 2014



Bezgraniczne zaufanie może być przyczyną bolesnych rozczarowań.



Bo nie ma nic gorszego na świecie niż bycie niepotrzebnym i samotnym.




Są chwile, które zmieniają człowieka na zawsze.



najczęściej to właśnie my sami szkodzimy własnemu szczęściu.




płacz nie pokazuję tego, że jesteśmy słabi tylko udowadnia że mamy uczucia.




Nie obwiniajmy się za nasze błędy . Czasami mogą być początkiem czegoś zupełnie bezbłędnego.




Najbardziej boli, nie złamany paznokieć, rzucony chłopak czy szlaban na komputer. Boli kiedy odchodzi osoba, z którą byłeś na prawdę blisko.




Stoi przy mnie tyle osób, a nie zna mnie prawie nikt.



pomiędzy byciem, a odejściem jest jeszcze chwila zawahania - czy warto.




Gdy rozstaniesz się z drugą osobą wkoło słyszysz: znajdziesz fajniejszą, ona nie była Ciebie warta, co Ty w niej widziałeś.. Ale nikt nie zapyta co czułeś przy tej osobie, że tak bardzo cierpisz bez niej.




"byłaś dla mnie wszystkim, co się w życiu liczy, teraz gdy po wszystkim - wszystko jest już niczym."




Mam płakać i błagać żebyś mnie kochał? No śmieszne, spierdalaj.





kiedy człowiek się zakochuje, to daje drugiej osobie coś najcenniejszego, choć doskonale wie, że może tego nigdy nie odzyskać.




Udaję, że jest dobrze. Nie mogę ukazać swojej wrażliwej strony, bo wtedy znowu ludzie zaczną mnie niszczyć.




Ludzie wprost uwielbiają nas niszczyć. Zrobią wszystko, abyśmy poczuli się źle, bezwartościowi, samotni. Wystarczy chwila słabości, a oni to wykorzystają. Zupełnie jakby ich całe życie polegało na czyhaniu na nasze upadki.




znasz to? wciskasz w uszy słuchawki. klikasz 'play'. pogłaśniasz na maksa i słyszysz już tylko tą muzykę. tą, która kochasz, która jest częścią ciebie. nie liczą się problemy w szkole, miłości, ani to, że ktoś właśnie cię woła. ważne są tylko te nuty płynące z cieniutkich kabelków prosto do serca.



Czujesz przerażający ból po lewej stronie w klatce? To Twoje serce, które właśnie rozsypuje się na miliardy kaleczących kawałków.



Popatrz w moje oczy. W nich zobaczysz wszystko. 



Czasem trzeba odpuścić. 



Nawet kiedy powiesz mi spierdalaj, ja i tak będę przy Tobie, bo na tym właśnie polega przyjaźń. 



Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. Wiara w siebie to podstawa osiągnięcia sukcesu.

1 komentarz: