13 stycznia 2014



Powiedz że wytrwamy, przeżyjemy każdą słabość.



Zawiodłam się na Tobie, a tego nie zmienia nawet czas.



budujesz nadzieję choć porażka to jedyne co znasz.




czas upływa ludzie sie zmieniaja, sorry ziomek, bywa.




W powietrzu zapach wspomnień czuć.




Potrafię wygrać z każdym lecz przegrywam ze sobą.




A czasami po prostu siadam i płaczę, bo bezsilność przewyższa wszystkie uczucia.




Zimno fizycznie, psychicznie, emocjonalnie.




coraz częściej płaczę, coraz częściej upadam, coraz częściej się poddaję, coraz częściej nie umiem wstać.



A najlepszym uczuciem jest osiągnąć tyle, na ile nie liczył nikt.



Bo nigdy nie myślisz, że ostatni raz jest ostatnim razem. Myślisz, że będzie więcej.




W Sylwestra obiecałam sobie, że ostatni raz patrzę na Ciebie w taki sposób. Ostatni. Choćby oczy miały mi spłonąć z bólu.



I trzeba być prawdziwym przyjacielem, żeby przyjść i przesiedzieć z kimś całe popołudnie tylko po to, żeby nie czuł się samotny. Odłożyć swoje ważne sprawy i całe popołudnie poświęcić na trzymanie kogoś za rękę. wiesz?




Bo najtrudniej jest skończyć, zapomnieć i zacząć od nowa. Koniec często jest nagły, zapominanie może trwać całe życie, a nowego początku może po prostu nie być.




Czasami, mimo, że coś nas niszczy, nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie. A czasami kochamy zbyt mocno, by uwierzyć, że miłość potrafi zabić.




 Pytasz mnie czy warto? Ja odpowiem Ci, że zawsze, bo jeśli cholernie Ci na czymś zależy, uprzesz się i zaprzesz samego siebie, stawisz czoło swoim słabościom i przeciwnościom losu, to możesz wszystko, a nawet więcej. 



Nie potrzebował pistoletu by mnie zabić, wystarczyło, że odpowiednio dobrał słowa.



A codziennie rano przyklejam uśmiech do twarzy, maluję rzęsy tuszem, zakładam najlepsze ciuchy i udaję, że bez Ciebie tutaj też da się żyć. 

1 komentarz: