16 stycznia 2014





Samotność nie jest zła. Jest wredna, przygnębiająca, ale nie jest zła. Czasem tylko daje nieco surowsze spojrzenie na rzeczywistość.



Siedzieli w milczeniu zatopieni w swoich oczach, reszta świata nie istniała.




Gdybym mogła przytulić cię tak mocno, jak cię kocham, twoje żebra mogłyby tego nie wytrzymać.



straciłam za dużo "przyjaciół" w moim życiu,żeby nie wierzyć w fałszywość ludzi.




Od zawsze nie wiedziałam czego chcę. W jednym momencie płakałam i potrzebowałam miłości. A zaraz odrzucałam argumenty tłumacząc to że chce być nie zależna, i należeć do szczęśliwych singli.




Uśmiech nie zawsze wyraża radość, czasami ukrywa największy ból..



Nigdy nie przestawaj w siebie wierzyć, tylko dlatego, że inni zaczynają w Ciebie wątpić.




Lubię kiedy piosenka pasuje do sytuacji i niemiłosiernie tyra mi umysł .



Nigdy nie rezygnuj z tego, co tak naprawdę chcesz robić. Człowiek z wielkimi ambicjami jest silniejszy od tego, który jest tylko realistą.




Nie sądziłam, że wystarczy jedno Twoje spojrzenie, abym nie mogła Cię już nigdy zapomnieć.




zmiany, niekoniecznie na lepsze.




uśmiechnij się, pomyśl,że się uda i zawalcz.




Każdy człowiek jest inny, ale czuje to samo.




Świeczki na torcie, spadająca gwiazda, te same cyfry w godzinie, rzęsa na policzku, zawsze to samo życzenie.




Twoje oczy są jak magia, znowu hipnotyzują mnie mimowolnie, patrzę w nie, a reszta świata nie istnieje. Jedyne co dociera do mnie to spojrzenie, które przenika mnie całą i proszę o więcej. Nie przestawaj tak na mnie patrzeć.




“Odrzucenie boli bardziej niż najgorsza nawet obelga”




Bo najważniejsze jest to, by mieć taką osobę, której możesz powiedzieć wszystko.



zawodzą nas tylko ludzie , wobec których mamy jakieś oczekiwania .

1 komentarz: