17 lipca 2012

opisy


Tak bardzo chciałabym Cię przytulić, pocałować, powiedzieć jak bardzo jesteś mi bliski. Mogę zrobić to tylko w snach, ponieważ rzeczywistość jest zupełnie inna. 
  
Mimo iż uważasz, że nie jesteś ideałem dla mnie zawsze nim będziesz. 
  
  
Jak mam ci powiedzieć jak bardzo mi na tobie zależy no powiedz jak? 

  
Jesteś każdą moją myślą, jesteś każdym moim snem. 
  
  
Przepraszam, że cię okłamałam i nadal okłamuje, ale tylko w ten sposób mogę z tobą porozmawiać. 
  
  
Najwyższy czas pogodzić się z myślą, żemiędzy nami nigdy nic nie będzie. 


I położyła się spać z myślą, że jutro zapomni. 

  
Nie mam siły już walczyć, nie daje rady już żyć. 
  
  
Był ponury wieczór, siedziała z kubkiem kakao na parapecie wpatrzona w gwiazdy. Snuła plany związane z jej wielką miłością. Wyobrażała sobie ich wspólne życie. Zamykając oczy widziała jego. Nagle usłyszała pukanie: Kto tam odparła,      Rzeczywistość usłyszała. 
  
  
Był jej jedyną i prawdziwą miłością. 

nade mną Ty i nie ma już wyżej innego nieba.


i są osoby, których po prostu nigdy nie polubię


patrzy na mnie jakbym była wszystkim.


mam nadzieję, że wiesz co robisz.


jak mam się bronić, kiedy zarzucasz mi winę nie mówiąc co zrobiłam źle?


a też mam przecież serce którego często nie chcesz..


jedna sekunda zmieniła milion następnych.


Zapragniesz mnie z powrotem, łzy spadną na ziemię. Zdusisz w sobie ból, wiesz, znam to pragnienie.


a osoby, które straciły u mnie zaufanie, nie zdobędą go w pełni z powrotem. nigdy.


szaleństwo, koniec świata, i chuj wie co jeszcze.


Nie zmienimy tego co jest, nie uciekniemy przed tym co będzie.


sześciogwiazdkowy skurwiel.


wracamy ponownie do punktu wyjścia.


daj mi ruch, potrzebuję jakiejś poprawy.


cholera jak ja lubię sposób, w jaki się poruszasz.


nie kocham, daj spokój.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz