15 lipca 2012

trochę rapu nie zaszkodzi. :D B.R.O ♥ Pezet ♥


B.R.O ♥

"W tytule pytasz się, czy to wolno chłopaku, niestety, lecz nie wolno tak kaleczyć rapu."


"B.R.O to chyba typ z innej bajki, choć tak jak my nosi kaptur i nike, choć tak jak nikt składa wersy na kartki."

"Ja biorę kartkę i wylewam atrament, bo ich zdanie, pozostanie tylko ich zdaniem."


"To Polski rap zbudowany na Moleście, spalony Płomieniem oblany warszaFskim Deszczem."


"Jak lubisz true school jest HI FI Banda!"


"To rap kontrastów tak samo w kwestii producentów, różnych zajawek, stylu rapu i patentów!"


"Jest tylko jeden świat,jeden cel, jeden rap, jeden tlen."

"To polski rap zbudowany na Moleście, spalony Płomieniem, oblany WarszaFskim Deszczem."


"I choć przeciwko nam może być cały świat. Strach i ogłada – widzisz, tego nam brak."


"Powiem jeszcze jedno Ci, jak kasa Cię kręci. Że przyjaźń to dla nas sprawa życia i śmierci."


"Mam dość tandety, zmieniłem gust, choć dalej lubię zgrabne tyłki i obszerny biust, ale najbardziej cenię jak dziewczyna ma mózg, dlatego na mojej liście -dziś- nie ma cię już."

"Ja tu zostanę, nawet jak mi nie pozwoli lud."


"Mówisz: „Jestem gwiazdą”. A co to, kurwa, Hollywood? I co Cię boli znów? To, że w metropolii już znają moją ksywkę, bo zdążyłem rozpierdolić? Cóż."

"Daj mi uzbroić w tusz. Długopis to dla mnie nóż. W rapie jestem draniem, co Cię zdmucha jak pieprzony kurz."

"Dam Ci miliony róż, w postaci szalonych słów. Dranie grają rap i zgarniają za to plony, znów."


"Nie szukamy łatwych dróg, drogi te szukają nas."


"Ja znowu jestem sam, pisze tekst i popijam whisky z colą, bo w życiu jak w muzyce, wiesz, ciągle jestem solo gdzieś. "


"Te dni dały tlen moim płucom. Dziś oboje wiemy, że te dni już nie wrócą.Patrzymy wstecz, bo tyle za nami.Lecz ważne są tylko dni, których nie znamy"


"Pamiętam każdą chwilę.Zamiast patrzeć w obiektyw ja patrzyłem w jej oczy na siłę.Fart chciał, ona patrzyła w moje.I chyba po tygodniu już byliśmy tu razem we dwoje."


"Zanim śmierć zabierze nas, no a pamięć o nas zatrze czas . Widzę jedną drogę pełną prawd . Nie, nie mam do stracenia nic "


"Nosiłem w sercu nas, Twoją na zdjęciu twarz,Ale dziś to nieważne, bo sens już zgasł,"


"Jeśli mam coś ciąć, to wspomnienia,Bo to co między nami, dla mnie jest już bez znaczenia."


"Wiesz, mówiłem prawdę nie raz była bolesna,Przez tą moją szczerość wiele osób mnie skreśla,Mam to gdzieś, ja wolę być uczciwy,I nigdy nie pozwolę być podatnym na wpływy,"


"Poczuł cos czego nie czul nigdy wcześniej,czekając na nią ledwo siedział na krześle."


"Ona sama nie szukała miłości lecz,gdy zobaczyła go nie miała wątpliwości ,"



"chciała tylko jego oczu i ramion on patrząc na nią chyba czuł to samo. "



"zaczęli się całować zapomnieli o deszczu."


"Wielu chciało zrobić z niej plastikową lalkę wymalować usta, ubrać w znaną markę ale ona woli kartkę, mikrofon i marker to jest dla niej nierozłączny item"



-----------------------------------------------------------------------------
Pezet ♥


"W tym kraju pijesz, gdy się cieszysz, pijesz, gdy jesteś smutny. Ludzie zmienili miłość do życia na miłość do wódki."

"W moim innym świecie jest inna prawda, tu Ciebie nie ma to tylko wyobraźnia, może dobrze że los nie postawił na nas, bo tu czego szukam nie ma nic prócz rozczarowania . "


"Tutaj codziennie uczę się, że nie ma uczuć .Jest tylko hajs, seks, hajs i trochę brudu. "

" Spotykam Ciebie znów, patrzysz na mnie i widzisz, że czuję to co Ty albo któreś z nas się myli."

"Powątpiewam w Ciebie często, jednak mimo wszystko kocham Cię za przeszłość."

"Pomyśl o nas. Tak ciężko będzie nam się nie rozłączyć."

"Nie ma cię gdy moje życie spada w dół, nie ma cię gdy wszystko łamie się na pół i nie ma cię i nie wiem już gdzie jesteś ale dobrze że nie wiesz co u mnie bo pękło by ci serce."

"Naprawdę cieszę się, że widzę Ciebie znów, Choć było tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów, Tyle emocji złych, naprawdę mocnych słów, I nieudanych prób, przegranych, ciężkich prób ."

"Chciałbym już wiedzieć, że dobrze wiem jak mamy żyć, lecz dobrze wiem, nie mam nic, jak ja i Ty."

"Was kurwa nie obchodzi moja przyszłość, ale czas biegnie, mija, Koniec jest blisko, bliżej, Z każdą minutą którą tutaj gnije ."

"Jak szaleni tańczymy oboje I nie mogę złapać tchu i łapię paranoję, I unoszę się nad tłum co staje na dole, I znowu chyba gdzieś łączą się nasze dłonie ."

"W moim innym świecie możemy gadac do rana i rozumiesz mnie bezsprzecznie i jemy wspólne śniadania . i należysz do mnie, choc to nie kwestia posiadania i czujemy się bezpiecznie jakby cały świat był dla nas ."

"Nieprzespane noce, seks, urwane filmy, rap . Czy na prawde chcesz dorosnąc żeby byc jak ja ?"

"Nie chce mi sie już wypełniać czasu, Mija dzień, mija noc i światła gasną, Nie chce mi sie jeść, nie chce mi sie wyjść, Mój czas jest wolny, a Ciebie nie ma w nim  .


"czysta wódka, cały stół w ogórkach, browar i gorzka żołądkowa, ja zostaję tu do jutra"

"w tym kraju pijesz gdy się cieszysz, pijesz gdy jesteś smutny
ludzie zmienili miłość do życia, w miłość do wódki"

"najważniejsze jest podejście, a dzisiaj mam złe
bo drugą dobę nie śpie i piję gdzieś na mieście"

"Jakiś czas temu światło zgasło, znów nie mogę zasnąć"

"Wiesz, wielu ludziom w tym biznesie jest głupio
najpierw chcieli mnie sprzedać, później myśleli że mnie kupią"

"jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, powiedz mu o swoich planach"

"Szczęścia nie kupisz, gdy kłopoty piętrzą się po sufit"

"Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chcę już niczego szukać, że nie chcę nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś"

"należysz do mnie choć to nie kawestia posiadania i czujemy się bezpieczni jakby cały świat był dla nas"

"jesteś taką cipką, że twój stary traktuje Cie jak córkę"

"chciałbym z Tobą pójść, lecz nie umiem stawiać kroków, nie pamiętam już jak mam czytać z Twoich oczu"

"I czuję się kurwa całkiem żałośnie, gdy myślę o Tobie nocą i błądzę"

"Zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty"

"Nie lubię Siebie za to i żałuję chyba
bo zawsze, kiedy chcę się związać z kimś mam z tym przypał "

"Jakie masz hobby i co robisz w wolnym czasie? Raczej nie mam hobby chyba że liczą się kace"

"Poza tym lubię fajne cycki i zimną whisky"

"W dzień do mnie nie dzwoń, podnoszę się gdy robi się ciemno
 Bo lubię gdy niebo jest czarne nade mną"

"Wiele się zmieniło gdy tak w przeszłość patrzę"

"Musze mieć serce w głowie, mówią, lecz czy mówią prawdę?
Nie wiem co to rozsądek, tylko emocje mówią prawdę dla mnie"

"Może też stajesz do walki, ale upadasz na deski, może czujesz to co ja i za czymś tęsknisz
wszystkie myśli i uczucia, których nie masz gdzie pomieścić i nie możesz znieść ich
masz dosyć substytutów, może możesz iść ze mną za rękę i skończyć na bruku.."

"Zasługują na to, na coś więcej niż mają, na to żeby wiedzieć, że marzenia się spełniają"

"Mam flow w małym palcu, we wskazujacym pewność, w środkowym punche mówiące pierdol sie"

" Może nie umiem być już ani trochę lepszy, lecz jeśli to nie jest miłość to chyba Bóg jest ślepy"

"Jesteśmy diabłami dla nich, biorą nas za nic, a w tłumie też jesteśmy sami"





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz