10 lutego 2014



tęsknię? to za mało, by wyrazić jak mi Cię cholernie brakuje.



Najpiękniejsza znajomość to ta, której nikt się nie spodziewał. która pojawiła się nagle, jakby z nikąd - była pełna cudownych emocji, i mnóstwa uśmiechu. najpiękniejsza znajomość to ta, która sprawiła, że zaczęłaś rozumieć, co znaczy kochać.



Nie czuj przykrości z powodu kogoś, kto dał sobie z tobą spokój. To jemu powinno być przykro, bo olał kogoś na kogo mógł liczyć w każdej sytuacji.



Każdy wyraża emocje na swój własny sposób.



Tylko Twój prawdziwy przyjaciel,powinien wiedzieć kiedy jest Ci źle.Reszta niech wierzy i zazdrości,że masz udane życie.



doba ma tylko 24 godziny. brakuje czasu by nienawidzić siebie bardziej.



Maybe I was naive, got lost in your eyes
And never really had a chance.
Być może byłam naiwna, zatraciłam się w twoich oczach
Nigdy tak naprawdę nie miałam szansy



z czasem przywiązujemy się do innych nieświadomie.



Niektóre rzeczy nie wrócą i to czasami boli.



cholerna bezsilność mnie przeraża.



Podobno ludzie nie mogą spać kiedy się boją. 
Ale przychodzi taki moment, kiedy rzeczywistość staje się nie do zniesienia i wtedy właśnie śpi się dużo. Bo jak się śpi to nie trzeba się martwić, nie trzeba się bać, nie trzeba podejmować decyzji.



Człowiek broni błędów, które kocha.



przyjaciel to adoptowana dusza na całe życie



Kiedy sama tu leżę i rozpamiętuję, to zaczyna mnie wszystko boleć i myślę o takich rzeczach, od których muszę płakać i krzyczeć, bo tak ich nienawidzę.



Przede wszystkim trzeba odsunąć w przeszłość momenty, które już przeżyliśmy. Powoli zaczęło do mnie docierać, że nie mogę już się cofnąć i sprawić, aby życie było takie jak dawniej.



Chyba potrzebuję nowych wspomnień.



zaszyć się pod kocem i przeczekać. 
po prostu poczekać trochę, dzień, dwa, miesiąc. rok. 
kiedyś przecież musi być dobrze.



rzadko mamy wpływ na to, kto pojawi się w naszym życiu, ale czasem mamy po prostu szczęście.





3 komentarze: