08 lutego 2014

rap cytaty :)

mieliśmy być poważni, tak pięknie to wygląda tylko w wyobraźni. wiesz, tak przy okazji, kurwa, dziś zostawisz mnie po raz ostatni!/Bonson



Zostań, potrzebuję Cię tu,To co w sobie mam tylko ciągnie mnie w dół./Jamal



i szczerze żałuję, że tak wyszło między nami. kiedy myślę o tym, zawsze oczy zachodzą mi łzami./ Chada



jesteś tak słodka, wiesz? to twoja najgorsza wada. bo w środku jesteś gorzka, jak gorzka czekolada./B.R.O



A gdy Cię nie ma przy mnie w moim sercu pustka/ Mesajah



czasem człowiek musi stracić, by zobaczyć czy kochał./Vixen



czasem bywa tak, że coś ważnego się urywa, zostaje ślad, nie można tego nie przeżywać. można ukrywać fakt, ale w snach to przypływa./ Fokus



kiedy ja kocham Ciebie Ty mówisz to nie ma sensu, co było wypalone jak popiołka pełna skrętów/ Hemp Gru


Twój wybór, Twój ból ponosisz konsekwencje/ Kamil Bednarek



strach przed utratą kogoś szczerą miłość rodzi./ Kamil Bednarek



i kiedy tak leże na łóżku i nie ma tu Ciebie, ten sufit boleśnie wydaje mi się obcy. i możesz mi wierzyć tęsknie po ludzku tylko do Ciebie, choć wiem że w siebie wątpisz./Zeus



każdy z nas kogoś kocha, widać to po oczach./ Diox



może umiem tylko ranić, dławić w sobie smutek, nie mogąc go zabić i za nic stąd uciec/Buka



Chciałbym nie wiedzieć, nie wiedzieć na pewno, że ludzie w większości w egoizmie więdną./Bas Tajpan



miłość dla mnie to huśtawka która stoi w równowadze./ Eldo



życie jest piękne i głupie. jako to pierwsze je kocham, jako to drugie nie umiem./Bisz



Słoneczne reggae, przygoda na Jamajce. Gdy zamykam oczy swe to czuję się jak w bajce/ Tabu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz