07 lutego 2014



Ludzie pragną czasami się rozstawać, żeby móc tęsknić, czekać i cieszyć się powrotem.



Nie boisz się spróbować jeszcze raz - boisz się cierpieć z tego samego powodu.



Często najmądrzejszą odpowiedzią jest milczenie.



Każdy dzień jest nowym początkiem, więc weź głęboki oddech i zacznij od nowa.



Bo każdy ma kogoś przez kogo płacze nocą , w rytm smutnych piosenek .



Zastanów się czasem co możesz stracić bezpowrotnie przez jeden głupi krok.



Chciałabym z Tobą porozmawiać, chociaż zupełnie nie umiem sobie wyobrazić, co mielibyśmy sobie do powiedzenia.



Nie potrzebuje kogoś, kto będzie mi mówił jaka jestem 'wspaniała', tylko kogoś kto pomoże mi wstać, gdy będę spadać.



Nie marnuj swojego zycia tylko dlatego, ze ktos nie znalazl miejsca w swoim dla ciebie.



Każdy z nas przeszedł coś, co go cholernie zmieniło.



Dobrze wiesz, że on nic do Ciebie nie czuje, ale nadal masz nadzieje.



Mówią, że najlepszą motywacją są nasze porażki.



Dobre rady nie są złe, ale czasem łatwiej powiedzieć niż zrobić.



Najgorszym więzieniem jest przeszłość.



Uczucia to cząstka nas, ta najważniejsza.



Tak trudno jest zapomnieć o kimś kto sprawił, że nawet najgorszy dzień wydawał się nie być taki zły.



Każdy błysk w Jego oczach wywołuje u mnie gęsią skórkę.Jego spojrzenie hipnotyzuje, a ton Jego głosu jest niczym ulubiona piosenka, którą chcę nagrać na płytę i odtwarzać bez końca.



"(…) wolno żyć marzeniami i zamykać się w sobie. 
Każdy ma niezbywalne prawo do zmarnowania sobie życia."



Nie wiedziałam, że potrafię kochać tak niewyobrażalnie mocno.



1 komentarz: