09 listopada 2013

Nie obiecuj, że wszystko będzie dobrze. Obiecaj, że zrobisz wszystko, by tak było.


Są pożegnania, na które nigdy nie będziemy gotowi. Są słowa, które zawsze wywoływać będą morza łez. I są takie osoby na myśl, o których zawsze zasypie nas lawina wspomnień.


są imiona, które się kocha, ale i takie które się nienawidzi.


I niby wszystko jest w porządku. Masz co jeść, masz gdzie spać , nie chorujesz na nic nieuleczalnego. A mimo wszystko, tak strasznie czujesz się chujowo. 


Mówią, że dwa razy nie zapala się tej samej zapałki.. Ale tak naprawdę, jeżeli człowiek chce osiągnąć coś drugi raz, to zrobi wszystko, by się udało.. I nawet tą zapałkę, która już raz zaczęła się palić podpali zapalniczką.


Masz tak ? kiedy poczujesz pewien zapach, usłyszysz pewną piosenkę, zobaczysz pewną rzecz, przypomina Ci się jakiś moment w życiu i chcesz to dalej czuć, słyszeć i widzieć?


"Kiedy patrzę w Twoje oczy wiem, że nie chce już niczego szukać, że nie chce nigdzie iść, chcę mieć Cię tutaj dziś."


Jeśli ktoś znika z twojego życia ... I wiesz, że już go nigdy nie zobaczysz, możesz napisać wszystkie rzeczy których nie mogłeś powiedzieć, ale nie chciałeś. Weź kartkę, długopis i napisz list. To może być długie, a może zawierać jedno słowo. Napisz to do człowieka który odszedł, ale nie wysyłaj tego. Kiedy napiszesz, spal to. Zostaniesz uwolniony od wszystkich uczuć i emocji.


“Chcę, żebyś przybliżył się do mnie i dotulił, i żebyś trzymał mi w nocy rękę na brzuchu, kiedy się boję. Chcę z tobą mieszkać w pokoiku ciasnym jak szafa (…), a najbardziej to chciałabym być jedwabnikiem. Siedzieć z tobą w kokonie dwuosobowym (mam nadzieję, że są dwuosobowe) i żebyś nigdzie beze mnie nie wychodził.”



Wielu facetów mi się podoba. Kilkunastu mnie kręci. Na widok kilku, zapiera mi dech w piersiach. W paru podoba mi się ich niezwykła osobowość, a w kilku innych, zabójcze spojrzenie. Jednak kochać, mogę tylko tego jednego. I nie wiedzieć czemu, ale padło na Ciebie. 


Niedawno byliśmy dziećmi, a świat był piękny. Potem doszły problemy, uczucia, jakieś błędy.


Proszę Cię tylko o jedno - nigdy nie zmieniaj numeru telefonu . Kiedyś, tuż przed śmiercią wybiorę Twoje imię z książki telefonicznej i nacisnę zieloną słuchawkę . A po Twoim ' słucham ? ' powiem Ci wszystko , obiecuję . Powiem Ci jak na prawdę było, jak bardzo Cię kochałam , i dlaczego nigdy o tym nie mówiłam . Powiem Ci też , że poświęciłam całe swoje szczęście dla Twojego dobra - zwyczajnie usuwając się z drogi.


Ja mam taką naturę, że zawsze będę rozdrapywała, rozpamiętywała, analizowała, rozkładała wszystko na atomy. I to jest, uwierz mi, strasznie męczące. Zabiera mi dużo energii i chęci do życia.


Na dworze zrobiło się chłodno, niebo ciężko wisiało nad głowami a w powietrzu dało wyczuć się zapach deszczu, świeżo skoszonej trawy i tej cholernej samotności.


Pozwól mi siedzieć na Twoich kolanach. Może chłód to czasem tylko wymówka. Lubię siedzieć blisko Ciebie, czuć ciepło Twego ciała, Jestem cholernie szczęśliwa.


"Twoje oczy trochę smutne chyba patrzą prosto w moje i nic nie mówisz znów, ja milczę też, ale oboje mówimy "chyba chcę, lecz wybacz, wiesz, trochę się boję" i chyba śnię gdy zanim wyjdziesz, rzucasz mi "dobranoc" i widzę w Twojej twarzy, ktoś Cię wcześniej mocno zranił i tak zanim się poznamy domyślamy się, co to drugie ma na myśli przez ten pierwszy miesiąc i z tych niedopowiedzianych spojrzeń, gestów i słów rodzi się zainteresowanie, by czas zepsuć to mógł" 


I pokochałam Cię za tą Twoją bezgraniczną swobodę i sto procent bycia sobą, bo wiedziałam, że jak będziesz chciał coś zrobić to po prostu to zrobisz bez głupiego gadania, że się wstydzisz.


Mam już dość udawania, ze wszystko jest w porządku. tak, otaczają mnie cudowni ludzie którzy są dla mnie ważni. czuje się przy nich szczęśliwa. jestem uśmiechnięta. nie. to nie jest udawany uśmiech. jest jak najbardziej szczery, bo bardzo dobrze jest mi w ich towarzystwie. niby wszystko jest ok, ale brakuje mi tej jednej osoby, która pocałuje, przytuli. nie jestem sama, lecz samotność mi dokucza. potrzebna mi jest osoba która doceni, zaakceptuje taką jaką jestem. tak wiem. oni też mnie doceniają, ufają tak jak ja im. ale jednak to nie to samo. 


Im dłużej myślisz tym więcej pojawia się wątpliwości . 


Najgorzej kiedy sama nie wiesz co czujesz.


Fajnie jest umieć się z kimś rozumieć bez słów i w tym samym momencie wybuchać śmiechem . 


Up­rzej­me spoj­rze­nie i uśmiech znaczą często więcej, niż uda­na rozmowa. 


Wspomnienia to do siebie mają czy chcesz czy nie i tak wracają . 


Szczerość może i boli, ale przynajmniej wiesz na czym stoisz . 


Musisz uwierzyć w siebie bo wiara czyni cuda . 


Samemu idzie się szybciej , ale we dwójkę dociera się dalej . 



Tak wiele pytań jest bez odpowiedzi. 


Jeśli potrafisz o czymś marzyć , to potrafisz także tego dokonać . 


"Nie ma nikogo, jak Ty, dlatego zostań, potrzebuję Cię tu ."


Pozwól odejść ze swojego życia tym , którzy nie doceniają tego ile dla nich robisz .


Jest tysiące cytatów o przyjaźni, ale tak naprawdę żaden nie odda tego,co chcielibyśmy przekazać naszemu przyjacielowi. Przyjaźni nie da się wyrazić w słowach, bo nie ma tak pięknych słów, którymi można by było podziękować.` 


By­wa, że tyl­ko człowiek, który stra­cił wszys­tko, pot­ra­fi ob­da­rować Cię naj­cenniej­szym skarbem. 


Nie poddawaj się mimo , że upadłeś , a ludzie przestali w Ciebie wierzyć , każdy dzień jest szansą , aby zmienić coś w swoim życiu na lepsze . 


Niewykorzystane szanse bolą bardziej , niż popełnione błędy . 


Lepiej żałować tego co się stało niż tego , że się nie spróbowało . 


Każdy dzień jest dobry by zacząć wszystko od początku .


W chwilach zwątpienia pomyśl sobie , jak wspaniale będzie czuć się osiągając cel . 


" Może popatrz w moje oczy, póki jestem jeszcze "


siedziała wpatrzona w niego, czekając na jego pierwszy krok.


To może być ostatnie nasze spotkanie, wiesz, nie liczę na wiele, tylko spójrz na mnie takim wzrokiem jak wtedy, kiedy pierwszy raz na mnie patrzałeś, i uśmiechnij się, niczego więcej nie oczkuję, chcę tylko miło Cię zapamiętać.


Nie mogłam Cię zatrzymać przy sobie, ale nigdy nie wypuszczę Cię z mojego serca.


W rapie nie chodzi o to, żeby znać tekst całego kawałka tylko o to, żeby rozumieć jego przekaz. 


"Nie wiem jak Ci to powiedzieć, mam zawiązane usta. Nienastrojone serce, dlatego weź je ustaw. Dusza jest pusta, bez Ciebie trudno ustać."


"Cześć." Właśnie tym słowem wszystko się zaczyna i wszystko się kończy.


Człowiek pozbiera się ze wszystkiego, ale już nigdy nie będzie taki sam.


Lubię kiedy piosenka pasuje do sytuacji i niemiłosiernie tyra mi umysł.


Kiedyś zapomnę i na przypadkowym spotkaniu nawet na Ciebie nie spojrzę.


3 komentarze:

  1. super masz bloga<3

    OdpowiedzUsuń
  2. 59 year-old Software Test Engineer III Giles Doppler, hailing from Sainte-Genevieve enjoys watching movies like Tattooed Life (Irezumi ichidai) and Stone skipping. Took a trip to Flemish Béguinages and drives a Ferrari 340 Mexico Berlinetta. kliknij teraz

    OdpowiedzUsuń