10 listopada 2013






Wiesz co najbardziej boli? Gdy idziesz w te same miejsca, ale bez tych samych ludzi.


Myślę , że pewna część mnie zawsze będzie na Ciebie czekać.


Nienawidzę tych samotnych wieczorów, bo wtedy za dużo myślę o ''co by było gdyby''.


12:12, 17:17, 23:23 - On nawet, gdy spojrzy na zegarek o 18:47, to i tak może być pewny, że o nim myślę


Trudno czekać na coś co wiesz, że może nigdy nie nastąpić. Ale jeszcze trudniej zrezygnować, gdy wiesz, że to wszystko czego pragniesz.


A wiesz, jeżeli do kogoś coś czujesz, chcesz tego kogoś jak najbliżej, to walczysz.


"Nie wiem czy słuchasz jak mocno bije serce, kiedy proste słowa stają się najtrudniejsze."


Przyjaźń powiększa szczęście i pomniejsza nieszczęście, podwajając naszą radość i dzieląc smutek na pół.


Wiesz, próbuję Ci powiedzieć, że Cię potrzebuję.


jest dobrze , gdy jesteś .


Właściwie to nie wiem, co dokładnie chcę robić w życiu. Wszystko wskazuje na to, że jakoś je zmarnuję.



Dla niektórych istnieje tylko ta jedna, jedyna osoba, od początku do końca. Nikt inny nie pasuje. Nikt inny nie trafia do serca w ten sposób i nie żyje w nim.


"Jest tak samo, może tylko trochę smutno ."


tylko Ty sprawiasz, że się uśmiecham.


Nie pytaj mnie, czy to ma sens, podobno wszystko po coś jest.


Są rzeczy, o których nie mówi się nawet najbliższym przyjaciołom. Czasem zresztą nie trzeba mówić, bo oni i tak wiedzą.


Nie smuć się z powodu ludzi. Oni kiedyś umrą.


Uświadamiasz sobie jak bardzo kogoś kochasz, gdy nie umiesz opisać tego przy użyciu słów.


Czasami gdy poznasz kogoś przypadkiem, okazuje się, że już nie potrafisz żyć tak jak dawniej, bez tej jednej osoby.


Ludzie często nie mówią co czują, bo boją się że ktoś ich zrani, albo zawiedzie.


Nigdy więcej nie angażuj się tak mocno i tak szybko. Nie warto.


Tak ciężko być silnym, gdy tak długo się za kimś tęskni.


Doceń ludzi wokół siebie. Nigdy nie wiesz kogo z nich widzisz po raz ostatni.


Nie kocha sie za coś , kocha sie pomimo i zawsze.


W dzień śmiech, wieczorem łzy, tak to już jest.



Patrząc na Twoje zniewalające niebieskie oczy za każdym razem łaskocze mnie coś w brzuszku.


Ci którzy milczą , skrywają w sobie największe emocje.


Przyjaciel, to ktoś kto zna piosenkę, która gra w Twoim sercu i gotów jest Ci ją zaśpiewać, kiedy sam zapomnisz słowa.


jeżeli jakakolwiek kobieta będzie w stanie pokochać Cię chociaż w połowie tak mocno jak ja, to będziesz najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi.


To, co było już nie wróci, jednak czasem mam nadzieję.


Podnoszę się rano z łóżka, nakładam na rzęsy dużą ilość tuszu, idę do tej dennej szkoły, rozmawiam z ludźmi, czasem się uśmiecham, wracam, jem obiad, ogarniam resztę dnia i przychodzi najgorsze - wieczór. wtedy już sobie nie radzę.


Tu za bycie sobą wytykają palcem, a jak coś osiągniesz, mówią, że to fartem.


Dlaczego wszystko zaczyna się pieprzyć kiedy dochodzimy do wniosku, że jesteśmy szczęśliwi...


nie potrafię walczyć o ludzi, po prostu. jak odnoszę wrażenie, że komuś nie zależy na mnie, to się wycofuję, nie chcę przeszkadzać i być zbędnym balastem. znikam.


Podobno serce to najsilniejszy mięsień. Ciekawe, bo łamie się za każdym razem, gdy cie widzę.


Czasem chciałabym wrócić do pewnych momentów. Nie, nie po to żeby coś zmienić. Po to, żeby przeżyć to jeszcze raz, nie zważając na skutki.


zamykam powieki przed snem, intensywnie przywołuje w myślach Twój obraz, podobno wtedy mi się przyśnisz.



Jego uśmiech znów mnie wpycha w nałóg.

I miss YOU.


i znów okazało się, że nikt mnie nie okłamał, po prostu zbyt wiele sobie wyobrażałam.


kochałam w nim to, co wszystkich innych wkurwiało.


Dałeś mi wszytko. Najpiękniejsze chwile w moim życiu.


"Zazwyczaj to zaczyna się przypadkiem, patrzysz na mnie. Jakoś ukradkiem i nieznacznie nic nie znaczysz dla mnie."


"On jest jakiś inny, inny od wszystkich."


Gdybym mogła mieć chociaż jedno życzenie,chciałabym abyś był teraz przy mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz