11 listopada 2013

Od momentu, gdy go spotkałam wszystko się zmieniło.


nigdy nie powinnam w siebie wątpić.


Spotykam ciebie znów , patrzysz na mnie i widzisz , że czuję to co ty albo któreś z nas się myli .


Pamiętaj, że choćby nie wiem co się stało, zawsze możesz do mnie zadzwonić o każdej porze i zawsze Ci pomogę.


Bo na samą myśl o To­bie pow­ra­cają chęci do życia .


wiesz jak może boleć słowo? a wiesz jak boli milczenie ? .. zdecydowanie bardziej.


Dlaczego nadal tęsknię za barwą Twoich oczu?


a może to właśnie Twój uśmiech sprawia, że czyjeś serce zaczyna szybciej bić.


Chwila, gdy zaglądasz mi głęboko w oczy, a ja zamykam swoje, byś przypadkiem nie zobaczył w nich, jak bardzo Cię kocham..


ona i on dotykali sie słowami, otulali spojrzeniami.


i nagle jesteś wszystkim czego potrzebuję, powodem dla którego się uśmiecham


może myślisz, że to dla mnie łatwe, a tracę oddech gdy widujemy się przypadkiem.


Najtrudniejsza z walk to ta, w której serce mówi: "walcz", a rozum: "odpuść, nie warto".


poczułam się wyjątkowa, gdy spotkaliśmy się spojrzeniami, a on patrzył o sekundę dłużej, niż ja.


Wystarczyło, że pomyślałam o nim: o jego głosie, jego hipnotycznym spojrzeniu, magnetycznej sile osobowości. Niczego tak bardzo nie chciałam, jak bycia z nim.


"Mówił żeby za nią umarł, kurwa, nigdy nie widziałem żeby ktoś się tak rozumiał.."


Pierwsza zasada życia: nie przywiązuj sie do rzeczy, miejsc i ludzi.


idź do przodu, nie oglądaj się za siebie.


i ta cholerna słabość do Ciebie.


lubię kiedy jesteś blisko


fałszywość niszczy ludzi


mam totalną wyjebke. obojętnie wzruszam ramionami.a łzy nie mają nic wspólnego z tęsknotą.


Uśmiechnął się do mnie, burząc w ten sposób wewnętrzny mur, jaki wzniosłam, żeby się obronić przed zakochaniem się w nim uszy.


I co z tego, że ryczę po nocach w poduszkę, co z tego, że myślę o różnych rzeczach, co z tego, skoro nikt o tym nie wie i nigdy się nie dowie,
bo na zewnątrz jestem całkiem normalną i szczęśliwą dziewczyną wkraczająca w życie?


Nie czuję nic i nie wiem co robię.A serce bije mi trzy razy szybciej niż w normie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz