18 października 2013


 mimo wszystko, wciąż jesteś osobą, dla której zrobiłabym więcej niż dla pozostałych.

Wystarczy, że na mnie patrzysz. To już doprowadza mnie do takiego stanu, że cały świat poza Tobą nie istnieje.

Karuzela mych pragnień zatrzymała się w miejscu. Dziś mam Ciebie, nic więcej nie potrzeba już sercu. /Chada.

Dam radę. O ile wcześniej nie umrę z powodu złamanego serca.

to prawda że chcę więcej niż mam.

stwierdzenie ”na zawsze” istnieje już tylko w słowniku ortograficznym – przypominając, że pisze się to osobno. na zawsze już nie istnieje NIC. już sie nie kocha na zawsze. nie ma już przyjaźni, która była definicją słowa ”na zawsze”. na zawsze są szczęśliwi tylko w bajkach.

nie chcę pamiętać jak na mnie patrzyłeś. to boli.

nigdy nie pozwoliłabym Ci odejść.

jeśli chcesz,możesz.

Jego życie tak bardzo różniło się od jej życia.

poradzę sobie, obiecuję.

może mogłabym być lepsza. ale nie jestem.

zawsze jestem obok Ciebie, lecz nie widzisz mnie. 

Może mogłoby być trochę inaczej. Może mogłoby być trochę jak dawniej.

Nie mam nic bez Ciebie,i bez Ciebie nie chce nic.

czuję, że przy Nim mogłabym być na prawdę bardzo szczęśliwa.

kochała Go sercem,ciałem,marzeniami.

gdy wspomnienia uderzają w sam środek serca w oczach pojawiają sie łzy.

Musi walczyć,ma prawo do szczęścia ,do zmiany całego życia,musi być silna,nie pozwoli sobie zabrać niczego,już nigdy nie pozwoli sobie niczego zabrać.Chce kochać i być kochana. 

nie oceniaj mnie, gdy robisz to z daleka.

przyjaźń to przyjaźń. nie powinna mieć definicji.

mogła kochać i kochała.

Uczę się milczenia. Słowami można się zadławić.

I przychodzi taki czas gdy czuję jak bardzo Cię potrzebuje, jak bardzo za Tobą tęsknię, jak bardzo chciałabym mieć Cię obok. Tylko dla siebie. 

Teraz dam sobie radę.Zmieniłam się.Zaczęłam nowe życie.

Może to wszystko co uda mi się osiągnąć?Pojedyncze chwile, taka jak ta.

Mów prosto z serca.Powiedz im,czego pragniesz.Czego się boisz.Powiedz im wszystko.Uczciwie.Nie zamykaj się w sobie.Zanurz sie w emocjach.Poczuj wszystko, co jest w Tobie.

3 komentarze:

  1. do kogo to kierujesz jesli można wiedzieć ;) ? to jest bardzo ujmujące co piszesz i szczere sama się zastanowie nad swą przyjaznia... moze uda mi się ją jeszcze jakoś uratować... :( masz jakąś rade ?

    OdpowiedzUsuń
  2. masz moje gg :3 znasz mnie niestety :x

    OdpowiedzUsuń