19 października 2013


Każda chwila bez Niego mnie zabijała, dopiero teraz to poczułam po tak długim czasie.

chcę być tą o której pamiętasz. w każdej minucie.

ważny jesteś, wiesz ?

Nie ważne którą droga pójdziesz, ważne z kim tę drogę przejdziesz.

i sama nie wiem dlaczego tak bardzo chcę, żeby napisał.

A może to na tym właśnie polega ? Ty musisz przestać kochać, żeby Jemu zaczęło zależeć.

teraz nadzieja znaczy dla mnie wszystko.

a teraz zrozum, że On będzie tylko twoim kolegą.

Dotarło do mnie ,że nie dam sobie bez ciebie rady.

Czas juz zapomnieć ,że istniałeś.

Udawanie też wymaga siły, a dziś jej nie mam, więc nie pytaj co u mnie

Przyjaciel to osoba,z którą nie musisz spędzać każdej wolnej chwili, a i tak wiesz, że zawsze możesz na nią liczyć i nie masz wątpliwości, że to może się zmienić.

chcę mieć wszystko, albo nic. nie umiem żyć na pół.

trochę mnie przeraża, że to moje życie i że to ja mam coś z nim zrobić.

musimy po prostu zaakceptować to, że ludzie zostaną w naszych sercach, nawet jeśli nie będzie ich w naszym życiu.

nie chcę już tęsknić.

mogę mówić, że Go nie ma. ale w moich smutnych oczach będzie zawsze.

uśmiechnął się, a jej serce zabiło szybciej.

Trudno jest powiedzieć ‚ nic ‚ kiedy tak naprawdę jest ‚ wszystko ‚

I mam nadzieję, że jesteś szczęśliwy, gdziekolwiek jesteś.

To brak wiary w siebie sprawia, że ludzie boją się podejmowania wyzwań.

Miłość po prostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj

Każdy z nas jest miłością czyjegoś życia.

Bo każde spojrzenie w Twoje oczy, jest powodem, by nadal Cię kochać.

Gdy jesteśmy zazdrośni, przekonujemy się, że kochamy, tak jak przekonujemy się, że żyjemy, kiedy nas coś boli

kochając patrz w oczy, one się nie starzeją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz