13 października 2013

Nie potrafię opanować tętna, gdy on jest obok.

Rozum podpowiada co innego, przyjaciele jeszcze inną teorię, a uparte serce dalej go kocha.

Podziwiam ludzi, którzy najpierw kogoś jadą, a potem się z nimi przyjaźnią.

Każdy człowiek jest inny, ale czuje to samo.

I dziś pijemy za wszystkich fałszywych przyjaciół, za zranione uczucia, za wszystkich tych którzy nas zostawili, za każdą osobę przez którą wylaliśmy chociażby i jedną łzę, bądź na naszej twarzy zagościł przez nich smutek. Wasze zdrowie.

Paradoksalnie im delikatniejszy jest człowiek, tym więcej wie o cierpieniu. 

Obserwujesz Go zachowując dystans. Kochasz patrzeć jak się uśmiecha. Marzysz o tym, że może kiedyś będzie Twój, chociaż na chwilę. On podchodzi do Ciebie, Twoje serce bije coraz mocniej. Próbujesz wmówić sobie, że Go nie kochasz, ale śnisz o Nim, masz nadzieję, modlisz się, żebyście mogli być razem. Miałaś tak kiedyś?

A gdy On jest w pobliżu moje serce wali jak oszalałe.

Ewidentnie zaczyna mi czegoś brakować i oczywiście oszukuję się, że to nie chodzi o Ciebie.

Moje serce po brzegi wypełnione uśmiechem. Jego uśmiechem.

Dla mnie nie ma znaczenia, co powiedzą ludzie. Chcę móc Cię przytulać i trzymać za rękę.

Zawsze będziesz miał to coś, czego nie ma nikt inny.

Mogę dać Tobie wszystko i być Tobie tak bliskim I chcę tylko Ciebie w zamian, bo to Ty jesteś tym wszystkim.~HuczuHucz.

Czasem jest po prostu źle i tyle wtedy chciałabym Ci powiedzieć. Tak mocno przytulić, ukoić w Twoich ramionach mój strach, którego przecież we mnie za dużo, jak na przeciętnego człowieka.

Milczenie bardziej rani niż kłótnia. Podczas kłótni przynajmniej się do siebie odzywamy.

Szanuj wspomnienia. Tylko one zostają na zawsze.

Najgorsze jest to, że nie panujesz nad tym, jak się od kogoś uzależniasz.

Kiedyś setki marzeń. Dzisiaj setki wspomnień, które mam w pamięci i o których nie zapomnę.

Do najprzyjemniejszych momentów w życiu należą te, w których nie możesz przestać się uśmiechać po spotkaniu lub rozmowie. 

Bo głupia nieśmiałość potrafi spieprzyć wszystko. 

Chcę Ci powiedzieć, co u mnie słuchać. Chcę powiedzieć, jak ciężko mi bez Ciebie oddychać. 

Nie widzisz jak na Ciebie patrzę? Nie widzisz jak uśmiecham się patrząc na Ciebie? Nie widzisz jak każdy Twój dotyk sprawia mi przyjemność? Nie widzisz, że Cię kocham?

Gdy po raz pierwszy Cię ujrzałam, czułam się, jakby wracała do domu. Jeśli nigdy Ci tego nie mówiłam, to teraz chcę, żebyś wiedział, że miałeś mnie od chwili, gdy powiedziałeś mi 'cześć'. 

Jestem zmęczona tymi ludźmi, którzy przychodzą i odchodzą. Mam dość zapijania ryja, bo dziś znowu mnie ktoś zranił. Z uśmiechem na ustach, życzę wam wszystkim, abyście cierpieli kurwa tak jak ja. 

I tak naprawdę nigdy się nie dowiedziała, ile dla niego znaczyła. 

Nie smuć się z czyjegoś powodu. I tak kiedyś umrze. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz