14 lipca 2012

opisy

znów troszkę opisów , jak dokończę opowiadanie to dodam ale jakoś nie mam natchnienia :p






skrzywdziłeś mnie tak bardzo, ale jeden Twój uśmiech, Twoje spojrzenie, wypowiedziane do mnie słow ' kotuś', jeden pocałunek i wszystko jestem w stanie Ci wybaczyć .


bo najważniejsze jest , aby zaakceptować jego wady . poukładać je na półce , niczym najlepsze książki , tuż obok jego zalet . porównać ich wartość . i zdecydować , czy bierzemy wszystko w pakiecie , czy może lepiej dać sobie z tym spokój .

i za każdym razem gdy cię widzę , serce krzyczy 'powiedz co czujesz' a rozum odpowiada 'chyba cie pojebało'. 

Podziwiałam go i byłam strasznie o niego zazdrosna. Chciałam go mieć tylko dla siebie. Chciałam, żeby żadna kobieta nie poznała go bliżej i nie dowiedziała się, jaki jest. Czułam, że każda, która go pozna, także zechce mieć go tylko dla siebie.

Jeżeli miłość twoja nie ma żadnych szans, powinieneś zamilknąć... Bo nie należy mieszać miłości z niewolnictwem serca. Miłość, która prosi, jest piękna, ale ta, która błaga, jest uczuciem lokajskim.

 Drodzy mężczyźni. Puknąć możecie się w czoło, przelecieć możecie się samolotem, posunąć możecie krzesło, a bzykać może pszczoła.

Mówisz, że magia nie istnieje? Popatrz w jego oczy, analizując każdą ich plamkę. Spójrz na jego uśmiech. Poczuj jego usta, na swoich.

 Uwielbiam facetów, którzy mają twardy, męski głos, pociągające perfumy i szacunek do swojej matki, tak mocny, że za nic w świecie nie pozwoliliby jej skrzywdzić .

kiedy jest mi smutno czytam stare wiadomości od Ciebie, udaje, że przed chwilą je dostałam. wiem, oszukuje samą siebie, ale przynajmniej przez chwilę mam szczery uśmiech na twarzy.

 zobaczyła Cię ostatni raz, spałeś tak spokojnie, uśmiech miałeś taki sam jak na zdjęciu obok. lekko dotknęła twojej dłoni, natychmiast dreszcze przeszły Jej po całym ciele. przypomniała sobie wszystkie wspólne chwile, wszystkie plany, których już nie zrealizujecie. łzy płynęły jak szalone, nie była wstanie ich ogarnąć. po woli dochodziła do Niej myśl, że nie ma już Ciebie na ziemi, że odszedłeś do innego świata, może lepszego? nikt tego nie wie. wiedziała tylko jedno, że cały świat zawalił Jej się w jednej chwili.

straciła Cię- ale wie, że żyjesz, że oddychasz, że Cię zobaczy. Ciebie też straciła, ale to większy ból bo spotkacie się dopiero tam na górze.

Spytałam o jego największą słabość. Nie sądziłam, że odpowie moim imieniem.

Chcesz ze mną być ? Świetnie. Masz mnie w dupie ? Przeżyje. Ale kurwa błagam powiedz mi to, wykrzycz mi to w twarz choćby na przystanku pełnym ludzi, nie każ mi katować się domysłami.

Może to chore , ale czasami myślę , że chcę już być dorosła , ale nie dlatego , że mogłabym pić alko na legalu , bo jak zechcę to i tak to zrobię ..ja po prostu chciałabym mieć Go przy sobie 24 na dobę , zawsze na wyciągnięcie ręki , chciałabym żeby był cały czas przy mnie , albo chociaż gdzieś w pobliżu , żebym nie musiała sobie już wyobrażać jak całuje mnie na dobranoc , jak na mnie patrzy , nie musiała bym się wtedy zastanawiać co robi , z kim rozmawia , ja wtedy mogłabym na to patrzeć i jarać się tym widokiem , widokiem mężczyzny , który jest dla mnie najważniejszy . 




Weronika :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz