10 lipca 2012

opisy

teraz dodam trochę opisów , potem może dodam jakieś opowiadanie 

tak, jestem wredna. tak, cieszę się z tego.

Każdemu wolno kochać, ale nie każdego można pokochać.
Lubiła jak patrzył na nią , kiedy przechodziła obok niego  . Ona robiła wszystko by się popatrzył i zobaczył co stracił ! . Miłość której może więcej nie spotkać ...

Zakochana po uszy w uroczym blondynie o niebieskich oczkach : *


Obiecałam sobie że już nie będzie tak jak dawniej.
Zdecydowanie nie. Już nie pozwolę żeby emocje wzięły górę nad zdrowym rozsądkiem. I nie doprowadzę się do stanu uzależnienia od żadnego mężczyzny.

nie da się zapomnieć, kiedy próbuje nie myśleć- Ty przypominasz, że istniejesz.

,,Cześć, co u Ciebie? kochałeś mnie, pamiętasz?"
jak już jesteś to weź zostań na noc

Wiem,że kręci Cię sposób w jaki przygryzam wargę i automatycznie robię to przy Tobie.

zachód słońca najpiękniej odbija się w jego oczach.

Niby mam go gdzieś, ale prawdopodobnie, jakby napisał, że chce mnie dziś zobaczyć to bym była tam w minutę.

Lubię, kiedy szepczesz w moje usta

Istnieje we mnie jakaś głupia nadzieja ponoć umiera ostatnia lecz Ty już ją zabierasz..

Dbaj. Uwielbiaj. Czasem rozpieszczaj. Tylko nie krzywdź

Błysk twojej głupoty mnie oślepia.

Miłosne smsy, spacery późną porą,ucieczki z zajęć , by pół godziny dłużej móc patrzeć w Twoje oczy,by ramionami szczęście swe otoczyć. 

Jesteś moim 2. tomem , moją kontynuacją, moim dalszym ciągiem- bez ciebie nie mam sensu
nie mam super ciuchów, idealnej cery, uwodzicielskich ruchów, nie robię z tego afery, kocham hip hop i rap, lubię zakładać dresy, często odwiedzam pub, nie posiadam pełnej kiesy, lecz to wszystko nie przeszkadza mi żyć na całego, nie czuję się gorsza, nie mam księcia bajkowego. cenię swoich przyjaciół, nienawidzę pustych lalek, jeśli ktoś pomaga słabszym, bardzo go za to chwalę, podziwiam swych rodziców, to jak ciężko pracują, niczego nie robię dla popisu, piękne rzeczy mnie ujmują. nie wstydzę się przyznawać do tego, że wierzę, że rano i wieczorem odmawiam pacierze. mów o mnie co chcesz, śmiej się, plotkuj, lecz dla mnie nic nie jesteś wart, podrobiony kotku.
Uwielbiała, gdy przepuszczał ją w drzwiach. Ubóstwiała noszenie jego bluz. Wkurzała się, gdy zasypiał podczas pisania sms'ów. Śmiała się z jego opowieści, jak za bardzo wczuwał się w rolę. Lubiła prowadzić z nim wielogodzinne rozmowy. Kochała Jego zapach. Irytowała się, gdy ją poprawiał. Przepadała za patrzeniem w jego czekoladowe oczy. Polubiła przez Niego chodzenie do szkoły.

czyżby motylki w brzuchu .?

Bo czas jest, proszę pani, jak grawitacja, która marszczy wszechświat, albo jak spadająca kropla deszczu, która marszczy kałużę lub jezioro. 
Tylko że niektórzy odchodzą, zanim ta kropla spadnie.

Tęsknię za niewinnością, którą miałam zanim zgwałciła mnie rzeczywistość...

myślisz że bez Ciebie nie dam sobie rady ? hm... myślenie nigdy nie było Twoją mocną stroną.

żyjmy chwilą , powtórek w życiu nie ma

Jesteś dla mnie życiową niepewnością, wielkim znakiem zapytania, sensem, którego nie chcę stracić pomimo tego.

- opowiedz mi jakąś bajkę na dobranoc . - kocham cie . - bajkę nie kawał .
Samobójcze myśli, czasem psychika po prostu nie daje już rady..

Jego uśmiech , ten co zawsze wprawiał mnie w dobry nastrój , Jego spojrzenie , pełne tylu marzeń , czułości , skrytej tajemniczości , Jego dotyk , stanowczy , a zarazem delikatny , On .. W całej okazałości .


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz