18 listopada 2012

opisy


Czasem zrozumieć to wszystko jest tak trudno I ciężko sobie wmówić, że życie jest próbą Że ktoś ułożył ten plan precyzyjnie Kiedy odchodzą szybko ci, którzy żyli tak niewinnie

bo Książę zbyt szybko zapomniał, że miał kochać.

Nie ważne jak wyglądam,jak jestem ubrana , jak się uśmiecham.w Twoim spojrzeniu i tak czuje się piękna!

alkohol nie sprawia, że zapominasz, on zagłusza twoją dumę i odblokowuje serce.

chcę być Twoją codziennością

Często najtrudniej jest żyć pełnią teraźniejszości i nie pozwolić, aby obawa o przyszłość albo żal z powodu minionych błędów ją zmąciły lub zniszczyły.

Żyj tak, aby miło było wspominać lecz wstyd opowiadać.

W oczach przyjaciół uchodziła za wzór godny naśladowania, traciła większość swojej energii, usiłując być zawsze na miarę takiego obrazu siebie, jaki sama stworzyła.

Rocznik to tylko cyfry ,a cyfry to nie uczucia, więc nie pierdol,że jestem za młoda.

Jeśli usłyszysz przypadkiem w radiu lub telewizji, o rozszalałej histeryczce tańczącej na skraju wieżowca nie przejmuj się, to tylko ja, a ty już wcześniej uważałeś, że jestem pierdolnięta, chciałam znowu Ci 
pokazać, że masz "rację kochanie".

Wpatrujesz się w świat po drugiej strony ulicy


Nienawidzisz tego, jak potoczyło się twoje życie

Rozbita jak lustro potłuczone na kawałki

Przekonałaś się na własnej skórze, że lepiej
nic nie mówić i się uśmiechać

Za każdym razem, kiedy walczysz, blizny się zagoją, ale nigdy nie znikną

Czasami myślę, że ty chyba w ogóle nie zdajesz sobie sprawy jaki jesteś dla mnie ważny .

gdzie się podział tamten czas który spędziliśmy zawsze razem,te niekończące się rozmowy te noce które były dla nas koszmarem bo nie byliśmy blisko siebie? 

z czasem życie przestaje być proste 

tęsknie za Tobą , za Twoimi oczami , za Twoimi ustami za całym Tobą 

witaj w XXI wieku gdzie dwulicowość rządzi światem

teraz tylko zostały mi bezsenne noce  ,dołujące piosenki i podpuchnięte oczy 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz