14 listopada 2012

opisy


Wciąż cierpię, patrząc na zegarek i widząc jak dużo czasu jeszcze zostało do spotkania z tobą

Lirycznie powiedziawszy, wszystko się pierdoli

za dużo myślę, za mało śpię, a ironię sprzedaję w słoikach półlitrowych

Jedyną najważniejszą osobą jest ta, o której myślisz przed pójściem spać. 

Wierzę w używanie piosenek do powiedzenia pewnych rzeczy.

Nie wiem co czujesz, ale jeśli czujesz to mocno, pozwól temu rozkwitnąć .

W życiu zdarzają się pewne doświadczenia, które trzeba gromadzić i pielęgnować z taką pieczołowitością, jakbyśmy już nigdy nie mieli okazji ich przeżyć.

Zobacz, jak ludzie odnoszą się do siebie. Na każdym kroku pożerają się nawzajem w imię miłości, rodziny albo ojczyzny

Trzeba wiedzieć kiedy pewien etap w życiu się kończy,
aby móc trzasnąć drzwiami, zmienić płytę i zacząć wszystko od nowa..

Niepewność rodzi gniew, niepewność rodzi ból. Edyta Bartosiewicz

W tej chwili nie wierzę absolutnie w nic i nie mam żadnej nadziei. Emil Cioran

Chciałam być częścią Twojego życia , nie spodziewałam się że to ty, staniesz się całością mojego.

Mam go tak głęboko w dupie że aż pod sercem..

Mówią mi: ty nie masz problemów, ty niczym się nie martwisz,
masz wszystko co chcesz, zawsze chodzisz uśmiechnięta..

Tak wiem, umiem dobrze grać.

kocham Cię bardziej niż trampki. bardziej niż rap.

bardziej niż internet i laptopa. jeszcze bardziej niż moje ulubione rurki.

A ja go widziałam tak często, że aż się zakochałam. A teraz widuję go tak rzadko, że trudno mi zapomnieć.

 To boli, myśleć o tym wszystkim.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz