12 listopada 2012

opisy :3


Całe piękno jest w nas, w naszym sercu jest największy skarb.

Mam już dość udawania przed światem i samą sobą, że jestem dużą dziewczynką, która nie zna smaku łez.

Wszystko tylko snem,jednym długim snem.

Zastanów się ilu ludzi właśnie traci życie, a Ty nienawidzisz swojego.

Jeśli nie masz po co żyć, znajdź coś, w czego imie byłbyś gotów umrzeć.

Nigdy nie zadawaj pytania jeśli nie wiesz co zrobić z odpowiedzią.

Kolejny zamknięty rozdział w moim życiu, kolejny nieudany.

Prawdziwe szczęście docenia się dopiero wtedy, gdy spojrzy się wstecz i jeszcze raz odczuje minione chwile.

Niektóre rzeczy nie wrócą i to czasami boli.

Kiedyś była Twoja ? Pamiętasz.

Myślą, że są lepsi, nie są. Nie czuj się gorszy, kto im dał prawo żeby móc nas osądzić ?

A gdybyś spojrzał na mnie na nowo nie wiedząc dotąd nic na mój temat, zakochałbyś się ponownie ?

Przepraszam za czyny, które zawiodły, przepraszam za słowa, które zraniły.

Zawsze jest coś, czego nie powinno być.

Tak trudno zapomnieć o czymś co dla nas znaczyło tak wiele tak trudno pogodzić się z tym że to co dla nas było wszystkim dla kogoś było niczym.

Pokaż mi, że Ci zależy, bo w słowa już nikomu nie wierzę.

To nie jest tak że go kocham. I też nie to że go tylko lubię. Po prostu jest kimś, przy którym uśmiecham się zawsze, nawet jeśli jest mi smutno. Jest kimś, z którym mogłabym śpiewać, słuchać radia, śmiać się i rozmawiać całą noc. Po prostu jest kimś ważnym.

to nic nie znaczy, lecz cieszy .

Czas nas uczył, ale nie oszczędzał.

Myśl co chcesz, dobrze wiesz co to dla mnie znaczy. Mogę grać w tą grę nawet jak poznasz me karty.

głowa do góry, maleńka. jest lepiej niż ci się wydaje.

Trwasz, ale nic już cię nie cieszy.

garstka ludzi, z którymi zawsze jest o czym pogadać.

Twarda psychicznie, ale słaba nerwowo.

nadchodzi październik wielkimi krokami, pora samotnych dam do samotnych spacerów i włochatych swetrów.

za darmo możesz mnie zachować lub zapomnieć

To zabiera im chęć życia, morduje nadzieje

A co jeśli nie ma miłości? Jeśli wszystko to chemia i psychologia, kupujemy wrażenia, emocje, kupujemy je jak przedmioty.

podaj mi rękę, nie obciążając mi dłoni.

zmienił mi się świat, więc zmieniły się również uczucia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz