11 listopada 2012

opisy


Kto przestaje być prawdziwym przyjacielem, nigdy nim nie był...

Szczęściem jest wracając do domu spotkać kogoś na kim ci zależy

Nawet najlepiej namalowana na twojej twarzy tapeta nie zakryje twojej prawdziwej osobowości ..

trzeba żyć chwilą, z dnia na dzień . Byle każdy dzień był szczęśliwy :*

 W XXI wieku , poczucie humoru spokojnie można nazwać chorobą psychiczną .

 Za dużo marzeń i nadziei aby to wszystko stało się realne .

 Nie wiem co powinnam o tym wszystkim myśleć, po raz kolejny nie nadążam .

 Często za późno się ogarniam . Często za wcześnie idę do przodu .

  Nie mówmy o problemach, załóżmy że ich nie ma .

 Przepraszam, ale ja Go biore na poważnie .

 Przyjaźń to nie słowo ani relacja. To cicha obietnica, która mówi: byłem jestem i będę przy Tobie w każdej chwili, w której będziesz mnie potrzebować .

 Za mało mam Ciebie, a innych często dosyć .

 Tam gdzie kończy się to, co zaczęło się tu .

 Najpierw poukładajmy życie, później marzenia ...

 Zbyt za bardzo się stresuje każdym dniem .

 Nawet nie zdajesz sobie sprawy , jak często chciałabym być zupełnie inną osobą .

 Czasem jak na Ciebie patrzę to nie wiem czy Ci pierdolnąć czy Cię przytulić .

 Tylko spokojnie, powoli, żeby niczego nie spierdolić .` Ty pokazujesz mi jak może wyglądać szczęście .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz