08 grudnia 2012

opisy / cytaty


Czasami mamy takie dni, że nie umiemy opanować swoich smutków, gniewu, wszystko wydaje się takie trudne a my nie zawsze umiemy sobie z tym poradzić....

Pachniesz trochę niebezpiecznie, kusisz aż za bardzo.

Bo ja jestem alkoholem, którym się upijasz. Jak amfetamina robię tobie w głowie miraż. Zmieniam nastroje i klimat, i nie możesz mnie powstrzymać. Uzależniam Cię na dobre, może lepiej nie zaczynać.

Od dziecka razem na podwórku . Razem w szkole . Osobno w życiu .

Z każdym dniem uświadamiam sobie, że łączy nas coraz więcej. Wleczemy za sobą łańcuch naszej miłości, związaną przeszłość, teraźniejszość. A każda kolejna chwila tworzy następne ogniwo. Nie jest ciężki, ale im bardziej staje się dojrzały, tym większą bierzemy za niego odpowiedzialność.

Nikt nie jest wart twoich łez a ten kto jest ich wart nigdy nie doprowadzi Cie do płaczu.

Przyjaciel... mi się kojarzy to słowo z kimś naprawdę ważnym taką zaufaną osobą której mogę zaufać ale są też osoby fałszywe takie które są bardzo złe lecz ten prawdziwy przyjaciel jest jak nasza druga siostra jest z nami zawsze chociaż są kłótnie i w ogóle ale mimo wszystko jest... i taką osobę warto nazwać prawdziwym przyjacielem

- Jesteś szczęśliwa! - krzyknęło złudzenie - Nie okłamuj jej! - szepnęło życie

Jeśli nie chcesz cierpieć to też przestań ranić./Sitek

Zniszczona psychika przez kogo nie pytaj.../Sitek

Ja wciąż gonię wiesz, jak żyje człowiekGdybym się zatrzymał drugi raz bym już nie pobiegł./Sitek

Czujesz jaki ból potrafi sprawić miłość,złamane serce boli bardziej niż złamana kość./Paluch

Emocjonalny hardcore, znam to kurwa wierz midziałam zgodnie z serduchem żebym nie musiał bić się w piersi./Paluch

Życiowe decyzje, nie podjęte przypadkiemświadomy swoich ruchów działam zgodnie z planem./Paluch

Nigdy? nigdy nie lubiłem tego słowaTrzeba wiedzieć, jak użyć, żeby nigdy nie żałowaćZawsze? Jeszcze gorzej, zawsze się bałemTo czas plus obietnice, zawsze z nimi przegrywałem./Eldo

Znasz na bank kogoś, z kim chwile trwają zbyt krótko,że nawet całe życie to za mało.../Eldo

Czasem zrozumieć to wszystko jest tak trudnoi ciężko sobie wmówić, że życie jest próbą,że ktoś ułożył ten plan precyzyjnie,kiedy odchodzą szybko ci, którzy żyli tak niewinnie./Eldo

Gdzie jest granica co wolno a co warto, szukam,a każdy krok jest dla mnie w życiu niespodzianką./Eldo

To tylko krok by pomyśleć i się cofnąć zatrzymać w gardle słowo,które może kogoś dotknąć./Eldo

To boli kiedyś blisko, teraz sobie obcy ludziei trudno tak musiało być, nie mam złudzeń./Eldo

Wszystkiego najlepszego obcy jest mi smak zawiści./Eldo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz