28 grudnia 2013

Wygląda najpiękniej na świecie, wciąż, od teraz, od sekundy, od zawsze.



Jeśli coś kochasz, walcz o to.



Nigdy nie patrz na to co mówią inni, żyj tak żebyś sam był szczęśliwy, a nie tak żeby to podobało sie innym.



kątem oka spoglądał na nią . pilnował jej wzrokiem, jednocześnie udając obojętnego .


przepraszam, nie chciałam się w Tobie zakochać, tak wyszło.



Nieważne jak bardzo jesteś szczęśliwa. czasami każdy potrzebuje dnia kiedy może wyżyć się na wszystkich wokół, usiąść i najzwyczajniej w świecie zacząć płakać.



największym błędem jaki możesz popełnić jest okłamać kogoś, bezwstydnie patrząc mu w oczy.


przecież, my nawet nie mieliśmy siebie w planach.



i to głupie czekanie.


nie mów,że będzie dobrze, nie lubię kłamstw.



kiedy mnie obejmował czułam się,tak bardzo Jego.



Uśmiech to magia. Powstaje z niczego, a potrafi zdziałać cuda.



Jesteś tym chłopakiem, którego będę uwielbiać zawsze i mimo wszystko.



Spojrzenia w oczy, których za nic nie oddam.



Każdy ma swój charakterystyczny zapach. Ale Twój jest najlepszy.



Może i jestem naiwna, ale wciąż mam tą nadzieję, że kiedyś, podczas jednej z ciemnych i deszczowych nocy dotrze do Ciebie myśl, że jestem dla Ciebie wszystkim.



Sukces rodzi wrogów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz