18 lutego 2014

To tylko chwila słabości. Atak arytmii, który minął.



To tylko chwila słabości. Atak arytmii, który minął.



Życie nie sprawia, że spotykasz ludzi których chcesz spotkać. Życie daje Ci ludzi, którzy muszą Ci pomóc, zranić Cię, pokochać, opuścić i sprawić, że staniesz się osobą, którą masz się stać.



Nawet jeśli będą was dzielić mile, kilometry to pamiętaj, że nadal będziecie się mieć w sercach.



Pokaż mi swoje granice. Będę łamać każdą z nich.



tak cholernie boli brak Ciebie.



musiała pogodzić się z tym, że jedyne, co mógł jej podarować to sekundowa wymiana spojrzenia.



Kochać to znaczy też pozwolić komuś odejść.



może nie był idealny , ale był kimś kogo kochałam.



i wciąż patrzę na kolejne miesiące z kalendarza, kolejne puste dni, w których staram się zapomnieć.



Tak naprawdę to oczy mówią, czy człowiek jest szczęśliwy, a nie uśmiech.



Zabawne, jak szybko ci, którzy byli tak blisko, nagle okazują się niemal obcy.



Każdy koniec jest początkiem czegoś nowego.



pewnych osób nie da się skreślić, wymazać ze swego życia.



W życiu nie można mieć wszystkiego, ale można spotkać kogoś, dzięki komu wszystko inne przestanie mieć jakiekolwiek znaczenie.



Normalny uśmiech, banalne spojrzenie, a jednak coś wyjątkowego.



widziałam w moim życiu setki uśmiechów, w Twoim się zakochałam.



już mnie to wykańcza , wykańcza mnie ta moja bezsilność.



Mam nadzieję, że życie odpłaci się ludziom, którzy mnie psychicznie zniszczyli.



Gdy kochasz na prawdę, wybaczyć możesz wszystko.



Nie wiem, jak On to robi, ale samym byciem przy mnie sprawia, że wszystkie problemy znikają, nagle przestają mieć znaczenie.





1 komentarz: