30 marca 2014

Nic nie dzieje się przypadkiem.


przepraszam za dłuższą moją nieobecność tutaj ;'( 




nadzieja przychodzi do człowieka wraz z drugim człowiekiem.



Największy błąd jaki można popełnić, to pozwolić niektórym ludziom pozostać w naszym życiu dłużej, niż na to zasługują.



walczyć ponad wszystko gdy jest chwila zwątpienia .



"Tak bardzo chciałbym Cię nie kochać tak bardzo."



a widząc mnie smutną nikomu nie przyjdzie do głowy, żeby bez pytania o powód po prostu mnie przytulić.



Stał się częścią mojego życia, mojego serca, mojego świata, moich słów, moich gestów, moich snów, moich marzeń, moich planów.



jedyne co mam to łzy i blizny.



Chciałabym tylko móc Cie przytulić.



ludzie są przykro uzależnieni od cudzej opinii.



Tak bardzo mocno dano mi odczuć, że nic nie znaczę.



W prawdziwej przyjaźni nie chodzi o to, żeby być nierozłącznym, ale żeby rozłąka nic nie zmieniła.



Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.



zadziwiające ile wspomnień nosi w sobie zapach wieczornego powietrza.



Milczenie jest najcięższą bronią.



wspomnienia bolą , ale są piękne.



sentyment pozostanie . uczucie niekoniecznie.



Nic nie dzieje się przypadkiem.



Przychodzą jednak czasem takie wieczory, kiedy tak bardzo mi Ciebie brakuje, że wtedy nawet oddychanie wydaje się zbyt trudne.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz