06 lipca 2014

all monster are human.



Wciąż wraca przeszłość i wspomnienia, o których tak trudno jest mi zapomnieć.



"daje słowo, oddałbym wszystko, żeby być gdzieś dziś z Tobą."



przyjaźń jest jedną z najważniejszych wartości w życiu człowieka. Dzięki niej ludzie są szczęśliwi, czują się potrzebni i odpowiedzialni za innych. Ta magiczna więź nadaje życiu ludzkiemu sens.



nie masz pojęcia, co dzieje się w mojej głowie, kiedy przez ułamek sekundy patrzysz tylko na mnie.



Śmieję się płacząc, tak to jest bezsilność.



walcz, jeśli Ci zależy.



"Kocha się tak samo przez wady i nieszczęścia i może nawet głębiej, a najgłębiej kocha się przez ból".



all monster are human.



Możesz okłamywać siebie i swoje myśli ale serca nie oszukasz.



Nie za wszystko da się przeprosić, ale wszystko można wybaczyć.
Nie wszystko można naprawić, ale wszystko można zacząć od nowa.



już nie jesteś i nigdy nie będziesz tym, kim byłeś dla mnie kiedyś.



Na widok jednej osoby , mimo wszystko się uśmiechasz.



tęsknota nie jest wtedy, kiedy dzielą nas kilometry. prawdziwa tęsknota jest, wtedy kiedy siedzisz obok ukochanej osoby i wiesz, że nie możesz jej już złapać za rękę.



Gdy odszedł, płakałam przez tydzień. Potem zdałam sobie sprawę, że wciąż mam wiarę. Wiarę w siebie. W to, że pewnego dnia spotkam kogoś, dla kogo będę tą jedyną.



Przykro patrzeć, jak odchodzą Ci, którzy znaczą najwięcej.



"Był miłością mojego życia. Taką prawdziwą miłością, która się zdarza tylko raz, wszystko przed nią to zapowiedzi, wszystko po niej marne podróbki."



1 komentarz: