04 października 2014




w ciszy twoje serce znajdzie odpowiedzi, których rozum znaleźć nie potrafi.



na niezobowiązującym spotkaniu nie ma przytulania, całowania, jest tylko rozmowa. takie rzeczy zawsze mówią o czymś więcej niż tylko o znajomości.



unikanie problemu nie jest rozwiązaniem. można uciekać w nieskończoność, ale prawda jest taka, że wszędzie tam, gdzie się zatrzymasz, dopadnie cię twoje życie.



"ty chodź ze mną tam, zanim uśniesz, kochanie podaruj mi uśmiech i zaufanie stańmy tam, skąd widać granice miasta nie chce być sam, bo pewnie spadnę na asfalt."



Nie zwycięstwa, lecz porażki kształtują charakter.



Trzeba wszystko uporządkować. Musisz się zdecydować, czego chcesz się trzymać. Musisz wiedzieć, co trwa, a co przeminęło. I czasami ustalić, czego nigdy nie było. I musisz sobie pewne rzeczy odpuścić.



"podaj mi rękę, będzie nam łatwiej kroczyć tam gdzie wszystko piękne jest jak Twoje oczy."



Im więcej czasu z kimś spędzasz, tym silniejsza staje się więź między wami.



"Potrafię tylko spieprzyć każdą relacje. Wiem, że mi nie wierzysz, ale teraz mam racje."



To, że nieraz jest źle nie oznacza przecież końca, warto iść do przodu, choćby po jeden dotyk słońca.



Oczy mówią wszystko,zamiast słów.



Człowiek dla miłości potrafi się zmienić diametralnie, z czarnego na białe. To miłość daje siłę do zmiany, żeby dla drugiej osoby być ideałem.



Wiara w siebie jest pierwszym krokiem do sukcesu.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz