03 stycznia 2015



To niewiarygodne jak bardzo potrzebujemy innych ludzi w naszym życiu.




Wstań i idź dalej. Nie ważne co by mówili, co by robili żeby Ci zaszkodzić. Nie ważne jak bardzo nie masz już sił. Idź dalej i pokaż wszystkim, że jesteś ponad tym. 




Pamiętaj, że każdy napotkany człowiek czegoś się boi, coś kocha i coś stracił.




"Im mniej człowiek wie, tym łatwiej mu żyć. Wiedza daje wolność, ale unieszczęśliwia."




Najtrudniej jest toczyć walkę z samym sobą, przeciwnik wie o nas wszystko.




Po prostu czasem chciałabym, żebyś do mnie przyszedł i nic nie mówił. Ja bym się tylko przytuliła, bo nie potrzebne są słowa, ważne żebyś był obok.





"W jakimś stopniu niebezpiecznie pasowali do siebie. "




W życiu każdego z nas bywają takie momenty, w których najchętniej byśmy zniknęli. I to właśnie wtedy, mimo tego, że potrzebujemy pomocy, oszukujemy siebie i innych, że wszystko jest tak jak należy."Są sprawy z którymi jesteś sam nawet gdy chcą ci pomóc. Obawy, których nie wytłumaczysz, choćbyś chciał nikomu."




Zupełnie inaczej się funkcjonuje ze świadomością, że ktoś Cię kocha. Zupełnie inaczej się żyje, gdy ma się dla kogo.



to spojrzenie w oczy, które warte jest wszystkiego.




nie czyń priorytetu z kogoś, kto ma cię tylko za opcję.




Dla mnie największym przyjacielem jest ten który darzy mnie miłością i stoi obok kiedy ja straciłam wszelką nadzieję.




Coś się kończy, coś zaczyna.



drogą do szczęścia jest stawanie się kimś lepszym niż wczoraj.



Pamiętaj, każde jutro, każdy dzień, może być ostatnią szansą na uratowanie czegokolwiek.



nie pozwól temu samemu mężczyźnie dwukrotnie złamać Ci serca.



Ci którzy byli na prawdę blisko, najbliżej, w jednej sekundzie mogą stać się zupełnie obcy, raniąc przy tym niesamowicie.






Szczęśliwego Nowego Roku!
Mnóstwa uśmiechu,zdrowia,wytrwałości w postanowieniach noworocznych
siły na przejście kolejnych dróg w życiu
 i jak najmniej smutku 
:) 

1 komentarz: