05 marca 2013


Chodź. Na herbatę. Na kawę. Na film. Na łóżko. Na ciastko. Na kanapkę. Na kakao. Na czekoladę. Na pocałunek. Na przytulanie. Na mnie. Na seks. Na ciało. Na muzykę. Na deszcz. Na spacer. Na śnieg. Na rower. Na zdjęcia. Na chwilę. Na minutę. Na godzinę. Na zawsze.

A gdybyś zobaczył spadającą gwiazdę, byłabym Twoim życzeniem?

podaj mi link do Twojego serduchaa. <3

kiedy zabraknie Cię w moich snach będę wiedziała, że moje uczucie do Ciebie wygasło.

jak myślisz przez kogo wzięłam pierwszego bucha?

Telefon komórkowy znów zabrzmiał dla niej ulubioną melodyjką, oznaczającą przychodzący sms. Odblokowała i spojrzała na ekran. Jej mordka odzyskała dawny uśmiech, gdy patrzyła na imię, które wysłało jej wiadomość. Mimo, iż pytał się tylko, jak się jej spało, skakała z radości jak głupia. I nazwał ją słoneczkiem. Poczuła, że w żołądku coś jej się kołacze.

Nie potrzebuję kogoś. Potrzebuje by ktoś potrzebował mnie 

‘Obudził ją sms. Napisał on. Uśmiech pojawił się na jej twarzy . Jednak znikał w chwili czytania wiadomości „słuchaj.. nie mogę tak dalej” ee.. co się dzieje ? „..ja.. ja już cię nie kocham ! nigdy nie kochałem” coo ? Po tym wszystkim co przeżyli on nie kocha ? jak może.Przecież byli idealną parą. Każdy zazdrościł im tej ‘miłości’.. planowali przyszłość.. chcieli zbudować biały dom mieć psa i gromatkę dzieci. a on tak po prostu pisze, ze jej nie kocha ?! .. Dziewczyna wyłączyła telefon. Zawalił jej się świat. wszystko co było dla niej najważniejsze straciło sens. I co teraz ? Wyszła z domu cała zapłakana. Łzy spływały wraz z jej ciemnym tuszem .szła trzęsąc się, nogi jej się uginały ale szla. Poszła w miejsce gdzie chodzili razem. Nad jezioro. usiadła i przed jej oczami przewijały się wszystkie wspolne chwle. Pierwszy pocałunek ? Pierwsze „kocham cię” .. nie wytrzymała. Wskoczyła do wody. Nie przeżyła. On tymczasem wysyłał jej sms „Prima aprilis kochanie :*’
  
Zaczniemy na nowo. I jeszcze, i znowu. Na przekór światu stwórzmy swą prywatną „Modę na sukces” .

przytul mnie , bo się rozpadnę. 


-Ona chyba czuje do Ciebie miętę przez rumianek.
- Nieee, raczej kakao przez herbatę.
  
 potrzebuję cię tu i teraz. !

-uwielbiam cię.
-pf.ja to uwielbiam czekoladę,danonka i żelki.Ciebie kocham.

 zawsze kiedy wydaje ci się że będzie dobrze,kompletnie się mylisz.

Wiem że nie jestem jaka być powinnam.Wiem że nie będę już nigdy inna.

jesteś dla mnie wszystkim,jeżeli stracę Ciebie stracę wszystko . 

 tymbark  -  ’osiągnij szczescie’   

nic bez Ciebie. wszystko z Tobą.
-  może tak, może nie.
w końcu nikt nie jest wszystkiego pewien.

Podejdź, przytul mnie i powiedz mi, że wszystko będzie dobrze…
  
Wypijmy za szczęście, które kiedyś kurwa nadejdzie! (;
Tak, jestem pieprzoną zazdrośnicą ale to tylko dlatego,
że aż tyle dla mnie znaczysz!

Bardzo często myślała o tym, jak brzmi jego głos, gdy wypowiada jej imię.
I zostały te wszystkie zajebiste wspomnienia…
On jest jak smak truskawek zimą, rozumiesz ?
to, że była tak blisko niego i nie mogła go dotykać, niemal sprawiało jej fizyczny ból.

Są dni, których nie powinno być wcale.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz