03 lipca 2013

4 lipca 2013

RAP   CYTATY





Mamy serca by kochać, uczucia by móc je ranić.  -Miuosh




 Ty możesz wziąć wszystko, ale zostaw mi sens.  -Poetik Pekro




Strach przed utratą kogoś szczerą miłość rodzi

 Kochaj ją gdy jest przy tobie i kiedy odchodzi.  -Pezet



 Są uczucia, dla których warto jest cierpieć.  -Sikor




 Są takie emocje silniejsze niż każdy żywioł

 Przychodzą gdy noc jest przynosząc wątpliwość.  -Sikor



Nie jestem statusem facebooka, żebyś mnie lubił.  -Raca




 Ja choć prawie krzyczę, to mój głos trafia w próżnię.  -Grammatik




Chcesz, to ci opowiem o tym jak upada człowiek

 i jak zabijają go, w żalu i w gniewie.  -Sikor



Spójrz w serce, choć wiem, że nie zechcesz tam patrzeć.  -Huczuhucz




To nie przez chujową dykcje wielu mnie nie rozumie,

 mam swoje zdanie czasem tylko słów mi brakuje.  -Wiciu



Wiem co to miłość i widziałem jak upada.  -Diox




Bo jak miłość to nie z kurwą, a jak kraść to miliardy.  -Onar




 W moim słowniku słowo "przepraszam" jest obok słowa "kocham".  -Pokahontaz




Coraz częściej się upewniam, że marzenia są po to by się nie spełniać bo nie świata tyczą ale serca.  -Bisz 




Nawet jak nie chce się żyć, bardziej nie chce się zdychać.  -Bisz




 Kosmos zmienia się latami, za to człowiek w sekundę.  -Hades




A co jeśli nie ma miłości?

 Jeśli wszystko to chemia i psychologia... -Pezet



Będziesz chodził jak w zegarku, aż zaczniesz dzwonić. -Bisz




Pamiętaj, że patrząc w tył, nie da się iść w przód. -Pokahontaz




Możesz zobaczyć, to czego inni nie widzą

Wystarczy, że uniesiesz wzrok ponad horyzont! - Małpa 


Nie wierzą w magię uśmiechu od ludzi tektury chcą iść dalej, poznać prawdę i mieć otwarty umysł. - Małpa 




To jedni z tych, którzy widzą więcej niż inniI proszę nigdy im nie mów, że są naiwni,Bo wierzą w coś ponad to, o czym czytasz w Biblii.Lub mądrości wypisane, gdzieś na drzwiach od kibli.- Małpa 




Pytasz w co wierze? W te litery na papierze To wszystko co mam i czego mi nie odbierzesz- SumaStyli




Czasem chciałbym odejść, znaleźć inną drogęZabić dziś egoizm w innych, przy czym nie znaleźć go w sobie- SumaStyli 




Nie być winnym kłamstwa w niewypowiedzianym słowie.- SumaStyli 



Dziś przytulę cię tylko po to, by zaraz odejść .
Te uczucia nietrwałe i dlatego tak cenne.
Tylko szkoda, że nasze serca nie są wymienne. - PIH



'prawda czasem bywa gorzka by zewnątrz zmienić się

musisz chcieć też i od środka' - abradab



Mam tego dość, problemy na drodze,

telefon, słuchawki i buty, wychodzę..
Było późno ja byłem na mieście,
rap na słuchawkach i luźno nareszcie. - B.R.O.













notkę przygotowała Martyna B. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz