09 lipca 2013

9 lipca 2013!


Nikogo i tak nie obchodzi, co Cię boli, dlaczego się cieszysz, dlaczego płaczesz. Każdy zapatrzony jest w swoje własne problemy. 

I szczerze mówiąc, nie mam pojęcia dlaczego jeszcze żyję. Gdybym miała odwagę już dawno jedynym miejscem, w którym można by mnie znaleźć, byłby cmentarz. 

Szanuj drugiego człowieka, bo nie wiesz kim będzie dla Ciebie jutro.

Mam w głowie nadmiar myśli, których w żaden sposób nie umiem uporządkować. Wkurzają mnie, bo nie dają mi spać, nie dają mi się skupić, nie dają nawet minuty spokoju.

Jedna, przygnębiająca, chora myśl potrafi zarazić tysiące tych, które dają radość.

Obiecałam sobie kiedyś, że będę szczęśliwa, ułożę sobie życie. I dostałam to, czego zawsze pragnęłam. Dostałam miłość. Miłość, której Ty nigdy mi nie dałeś.

Lubię wspominać, chociaż nienawidzę wspomnień, bo to one zawsze uświadamiają mi, że kiedyś było dobrze. Ale ten czas i ludzie już nigdy nie wrócą.

Starała się wyglądać na silną, pomimo rozsypki jej scenariusza życia na drobne kawałeczki.

Ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.

Mam szacunek do ludzi, którzy mają szacunek do Mnie. Lubię osoby, które lubią mnie. Kocham osoby, które zasłużyły na moją Miłość. Nienawidzę ludzi fałszywych, dwulicowych. Mam złe zdanie o osobach, które robią coś wyłącznie po to aby się komuś przypodobać i nie mają z tego żadnej satysfakcji dla siebie.

Należę do ludzi którzy szybko się przywiązują więc wiesz uważaj na słowa, gesty i te sprawy.

W moim domu będzie parapet. Specjalny parapet dla rozmyślań. Rozmyślań i kubka gorącej czekolady.

Są ludzie, dla których potrzebne są osobne kartki, natomiast dla niektórych szkoda nawet marginesu.

Skończyła z nałogami. Rzuciła palenie, wyłączyła telefon, nie siędzi przy komputerze, nie czyta kapsli od Tymbarka. Ale z najgorszym nałogiem nie dała rady. Z nim.
  
Brakuje mi tych wieczorów, tych rozmów do drugiej, tego jak płakałam ze śmiechu. Krótko mówiąc: Brakuje mi Ciebie.

Przyjaciel nie powie Ci a co z tego będę miał tylko zrobi coś bez słów. Bo wie, że obecność jest ważniejsza niż rzeczy.

Pokochałam Jego serce, stawiając je na górze hierarchii rzeczy najważniejszych.

Staraj się dostrzec promyk światła tam, gdzie inni widzą tylko ciemność.

Ludzie XXI wieku ściągają audiobooka, oglądają House a i udają, że nienawidzą, a w nocy cierpią na miłość.

Jeśli chcesz umrzeć, to przynajmniej masz jakiś cel. Jeśli nie chcesz żyć, jesteś tak naprawdę pusty.

Irytuje mnie ta dziewczyna w lustrze, którą widzę codziennie rano.

I właściwie nie wiem jak mam cię nazwać, bo przecież przyjaciele nie odchodzą.

W nocy patrzyłam w gwiazdy i zastanawiałam się, czy on wie, że mnie traci.

Słuchawki zawsze będą splątane, herbata za gorąca, a Ty nie docenisz tego co masz dopóki tego nie stracisz.

Czasami mam ochotę iść w cholerę, ale nie wiem w którą stronę.

Czas nie leczy ran. Czas pomaga nas przerodzić smutek w tęsknotę.

Jeśli ktoś raz zdradził,oszukał,lub skłamał,będziesz to robił dalej. Jeśli nie w życiu,to w Twoich myślach.

Powspominajmy razem, może przypomni nam się jak byliśmy dla siebie ważni.

Trudno mówić o szczęściu, gdy jesteśmy niezadowoleni z dzisiaj,zatroskani o jutro i rozżaleni decyzjami podjętymi wczoraj.

Czasami, mimo,że coś nas niszczy , nie potrafimy od tego odejść. Czasami, po prostu boimy się zmian. Czasami samych siebie. A czasami kochamy zbyt mocno,by uwierzyć że miłość potrafi zabić.

W swoim życiu napotkasz dwa rodzaje ludzi. Ten pierwszy,który przyłoży się do odbudowania Twojego życia i ten drugi,który przymierzy się do jego zburzenia. Pod koniec,podziękujesz obojgu.

Ludzie czekają. Na autobus, na gwiazdkę z nieba,dwudzieste trzecie urodziny. Ja czekam na Ciebie.

Najbardziej zapamiętasz tych, którzy kochali Cię wtedy, kiedy na to nie zasługiwałaś.





A więc już minął rok istnienia tego bloga,dużo się zmieniło w moim życiu przez ten rok,ale też i na blogu dużo się zmieniło.Życzcie mi i nowej autorce Wiktorii  powodzenia w prowadzeniu bloga,codziennie nowe pomysły.Dziękuję za ponad 4tys wyświetleń,10 obserwatorów,69 komentarzy,aż 132 notki zrobione dla was,postaramy się żeby było ich coraz więcej.Dziękujemy! Udanych Wakacji! <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz