12 lipca 2013

I tak naprawdę nigdy się nie dowiedziała, ile dla niego znaczyła. 


Nie smuć się z czyjegoś powodu. I tak kiedyś umrze. 


Poznasz smak słów składanych na odpierdol. Obietnic, które w godzinach rannych bledną. / Bonson.


Siedzimy obok siebie nie wiedząc, jak powiedzieć to, co chcemy powiedzieć. Siedzimy obok siebie zastanawiając się, dlaczego nie trzymamy się za ręce. 


 Bo czasem trzeba się uśmiechnąć. Tak mimo wszystko, spróbować na nowo żyć. Przestać żyć w klatce zbudowanej z mieszanki wspomnień i niespełnionych marzeń. Dać z siebie wszystko. Dla siebie i tych, którzy naszego uśmiechu są warci. 


I ten jego cholernie słodki uśmiech, który doprowadza mnie do szaleństwa.


Nie, nie byłeś pierwszy, ale chciałabym, żebyś był ostatni.


Historia lubi się powtarzać. Najczęściej ta, co sprawia najwięcej bólu.


Czasem trzeba przejść przez piekło, by zyskać szczęście i radość z życia.


Niektórzy ludzie pojawiają się w naszym życiu i szybko odchodzą. niektórzy zostają na chwilę i zostawiają ślady w naszych sercach. A my już nigdy, przenigdy nie jesteśmy tacy sami.


Bycie nieświadomym, to czasem jedyny sposób na bycie szczęśliwym.


Nikogo i tak nie obchodzi, co Cię boli, dlaczego się cieszysz, dlaczego płaczesz. Każdy zapatrzony jest w swoje własne problemy. 


Szanuj drugiego człowieka, bo nie wiesz kim będzie dla Ciebie jutro.


Mam w głowie nadmiar myśli, których w żaden sposób nie umiem uporządkować. Wkurzają mnie, bo nie dają mi spać, nie dają mi się skupić, nie dają nawet minuty spokoju.


Lubię wspominać, chociaż nienawidzę wspomnień, bo to one zawsze uświadamiają mi, że kiedyś było dobrze. Ale ten czas i ludzie już nigdy nie wrócą.


Starała się wyglądać na silną, pomimo rozsypki jej scenariusza życia na drobne kawałeczki.


Ten świat na trzeźwo jest nie do przyjęcia.


Inni kochają nas za coś, czego sami nie widzimy.


Dla jednego będziesz nikim, dla drugiego całym światem.


Są osoby, które się pamięta, i osoby, o których się śni.


Nie ma ludzi bez uczuć, są tylko tacy, których przeraża to, że je mają.


Czasami zastanawiam się dlaczego jestem w tym miejscu którym jestem i dlaczego znam tych ludzi których znam.


To jakieś muzeum estetycznej śmierci, pawilon martwych pragnień.


Uzależniłam się od Ciebie, ale na odwyk nigdy nie pójdę.


Krytyka sprawia, że zaczynamy patrzeć na świat z pewnym dystansem.


 Kłamstwo jest jedyną ucieczką słabych.


Pamiętam wszystko, ale nie wszystko rozumiem.


Są takie sytuacje, chwile, momenty, dla których warto pokonywać zakręty.


 Znowu zostałam sama. Chociaż, nie. Wtedy też byłam sama, tylko myśli miałam cieplejsze.


Tak krótki ale tak cudowny czas, uświadomił mi jak bardzo człowiek potrafi się przywiązać do ludzi, do miejsca, do klimatu. Sprawiłeś, że tamten czas stał się wyjątkowy.



Najgorsza jest ciekawość ludzi, wszystko chcą wiedzieć czasem dowiadujesz się o sobie rzeczy o których sama nie wiesz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz