11 lipca 2013

Są w życiu takie osoby , z którymi już nie gadam ale chwile które z nimi spędziłam są niezapomniane .






Paląc papierosy mam przed oczami Ciebie jak zaciągałeś się i z lekkim uśmiechem, patrzyłeś mi prosto w oczy .








''Nie jesteśmy doskonali ,nikt nie jest.. Robimy błędy,nawet poważne,ale potem wybaczamy i idziemy dalej ..''








Kiedyś może zrozumiesz jak trudno jest wstać i walczyć od nowa.







Chcę być Twoim najpiękniejszym powitaniem i najtrudniejszym pożegnaniem.







Wszystko się rozsypało. Zbierać nie będę, bo nie potrafię.







Aż płakać mi się chce po fałszywych przyjaciołach. Nie dlatego, że za nimi tęsknie. Po prostu szkoda mi tego czasu którego na nich zmarnowałam.







Mówią, że można kochać dwie osoby na raz, jedną za przeszłość, drugą za to co jest teraz.







Kobiety inteligentne uczą się chamstwa, ułatwiającego życie.







Samotni ludzie nie lubią słuchać o związkach. To tak, jakbyś przyniosła piwo na spotkanie AA.






Jeśli wybaczysz raz, drugi, trzeci, to potem wejdzie Ci to w codzienność i będziesz krzywdzić samą siebie


.



W nieustannym biegu i walce o lepsze jutro, uważaj, abyś nie stracił tego, co do tej pory osiągnąłeś.






A potem sam się znajdzie powód, by zwątpić w to, że się opłaca. Znajdziemy powód, by odchodzić i sto powodów, by wracać. 






To uczucie, gdy przytula się osobę, na którą się tak długo czekało.






Rap nie przestanie istnieć, bo prawda nigdy nie ucichnie. 





Nie jestem ideałem. Często piję, palę, jestem wredna, mam ciężki charakter, ale mogę Ci dać to, czego nikt inny Ci nie da. 




Każdy człowiek jest inny, ale czuje to samo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz