12 grudnia 2013


Zamiast schudnąć, tyję. Zamiast zapomnieć, wspominam. Zamiast wziąć się w garść, rozklejam się jeszcze bardziej. Zamiast odejść, wracam. Zamiast kochać, nienawidzę. Zamiast nienawidzić, kocham. Zamiast śmiać się, płaczę. Zamiast żyć, umieram.


Jeśli sądzisz, że ktoś stał Ci się obojętny to po chwili znajdzie się moment, gdy zabraknie Ci Jego obecności bardziej niż kiedykolwiek.




Najpiękniejsza chwila w ciągu dnia? Północ. Bo tylko wtedy już nie ma dzisiaj, a jutro jeszcze nie nadeszło.



Człowiek zwykle za późno pojmuje o co powinien naprawdę walczyć.



Czasem robimy coś, co wydaje nam się za słuszne, jednak później okazuje się, że popełniliśmy najgorszy błąd w swoim życiu.



Uciekanie od problemów to wyścig, którego nigdy nie wygrasz.



W życiu bywa tak, że zakochujemy się w niewłaściwej osobie, a kiedy w końcu trafiamy na tą właściwą, zbyt często pojawia się ona w niewłaściwym momencie.



Ilekroć mnie mijasz, mam nadzieję, że tym razem podejdziesz, coś powiesz. Jednak ty przechodzisz obojętnie, a ja wciąż mam nadzieję na następny raz.



Największy szacunek mam do tych którzy pomagają bezbronnym, wiedząc że w zamian dostaną tylko uśmiech.



Życie polega na tym, by spędzać razem czas, by mieć ten czas na wspólne spacery, cichą rozmowę i przyglądanie się zachodowi słońca.



Już nie śmiejesz się jak dawniej, wszystko jest inaczej.



Pew­ne­go dnia chwycę Cię za rękę i po­wiem Ci co czu­ję. Szko­da tyl­ko, że wte­dy możemy już nie żyć.



Znasz osobę, która jest zawsze wesoła, prawda? Ciągle się śmieje. Wiesz, że ona najbardziej cierpi? Bo ludzie którzy na co dzień są szczęśliwi, smutek przeżywają w środku. I boli ich to o wiele, wiele bardziej.



Nie ogarniam tego fałszu na twarzach wielu ludzi. To prawda, czas zmienia wszystko i wszystkich. Tylko zastanawiam się czemu na gorsze.



Ludzie mówią, że bardzo się zmieniłam. Prawda jest taka, że dorosłam. Przestałam pozwalać ludziom mną dyrygować. Nauczyłam się, że nie zawsze można być szczęśliwym. Zaakceptowałam rzeczywistość.



Nie można zapomnieć, ale można udawać, że się nie pamięta.



Dobry człowiek woli sam cierpieć niż pozwolić, aby inni ludzie przeżywali to cierpienie razem z nim. On po prostu nie chce obarczać nikogo bólem.



Właściwie nic mi nie jest. To znaczy jest mi wszystko.



Nie mów o tym, co było kiedyś i jaka wtedy byłam . Bo nie wiesz jaka jestem teraz, a bardzo się zmieniłam.


Jak to nazwać, kiedy chce Ci się płakać, a nie możesz? Kiedy roznosi Cię gniew, ale jesteś spokojny? Kiedy smutek rozrywa Ci serce, a mimo to, wciąż się uśmiechasz?


Dlaczego nie żałuję? Bo każda chwila stworzyła dzisiejszą mnie.



Miałam nadzieję, że moje wspomnienia umrą wraz z sercem.




Czasami wystarczy jedno spojrzenie, jedno przypadkowe spotkanie, a wszystko wraca ze zdwojoną siłą.



Jest taki moment, kiedy ból jest tak duży, że nie możesz oddychać.



Kocham Cię. Najbardziej na świecie. Nie potrafisz sobie nawet wyobrazić jak wiele cennych chwil Ci zawdzięczam. Jak wiele w stanie byłabym oddać. Obym nigdy nie musiała.



Może i jestem naiwna, ale wciąż mam tą nadzieję, że kiedyś, podczas jednej z ciemnych i deszczowych nocy dotrze do Ciebie myśl, że jestem dla Ciebie wszystkim i przeszyje Twoje serce na wskroś.


"Chciała tylko jego oczu i ramion, on patrząc na nią chyba czuł to samo."


Chcę tylko, żebyś wiedział, że jesteś wyjątkowy… a mówię to wyłącznie dlatego, że nie wiem, czy usłyszałeś to kiedykolwiek od kogokolwiek.



Próbuję zasnąć. Myślę, co teraz robisz. Myślę, o czym teraz myślisz. Myślę, co teraz czujesz. Myślę…. A przecież miałam zasnąć. Znów masz nade mną przewagę.



Noc – najlepsza pora na wszystkie przemyślenia. Na zastanawianie się nad sensem życia i dalszymi planami na życie. A, co najgorsze na wspomnienia.



Bądźmy egoistami, pijmy, palmy, bluzgajmy, róbmy melanż każdej nocy, zapomnijmy o miłości.



Jest wszędzie. W każdej mojej myśli, w obu przedsionkach serca, we wszystkich wspomnieniach, na końcu każdego zeszytu, w każdej sekundzie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz