07 czerwca 2014

I chciałabym umieć żyć tak, jak­byś nig­dy nie istniał.



I chciałabym umieć żyć tak, jak­byś nig­dy nie istniał. 



Nie obiecam Ci że będę czekała zawsze. Pewnie nie będę. Znajdę sobie kogoś, chociażby na złość Tobie. Pewnie nie będzie miał aż tak niebieskich oczu, ale może pomoże zapomnieć.



Jak sama się kiedyś zakochasz, zrozumiesz dlaczego wciąż mu wybaczam.



"W ciągu kwadansu umyłem się, ubrałem, powiedziałem 'kurwa' osiemset razy i byłem osiem razy przerażony, że Ciebie dziś nie zobaczę."



To takie banalne - kochać czyjeś oczy.



Za każdym razem, kiedy patrzysz w moją stronę, uświadamiam sobie coraz bardziej i bardziej, jak bardzo kocham te śliczne oczy.



Prawda jest taka, że wszyscy Cię skrzywdzą. Musisz tylko potrafić odróżnić tych,dla których warto cierpieć.



W tym zwyczajnym spojrzeniu jest nasze pierwsze spotkanie.



Zachciewa się żyć na myśl o rzeczach, które jeszcze przede mną. nie żałuję decyzji o wszelkich rozstaniach. Nawet tych najbardziej trudnych. Teraz chyba czas odliczania, do świąt, sylwestra, urodzin, wakacji.. chyba szczególnie wakacji.



"Podobno z prawdziwej miłości nie można się wyleczyć...Bo w końcu jak można zapomnieć o kimś kto był dla nas wszystkim? Zapomnieć kogoś, kogo się kochało to tak jak pamiętać kogoś, kogo nigdy nie było nam dane poznać...Niemożliwe. "



Pa­miętaj - Jeśli się pod­dasz, przyz­nasz rację ludziom, którzy nig­dy w Ciebie nie wie­rzy­li i zaw­sze Cię krytykowali.



Zastanów się czasem co możesz stracić bezpowrotnie przez jeden głupi krok.



Chciałabym z Tobą porozmawiać, chociaż zupełnie nie umiem sobie wyobrazić, co mielibyśmy sobie do powiedzenia.


"Kiedyś nie obchodziły mnie uczucia innych. Potrafiłem zranić, myślałem, że jestem silny."



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz