14 czerwca 2014

Hope is the only thing stronger than fear.




Czasami chciałabym powiedzieć Ci więcej niż potrafię.



Czasami szczęście polega na tym, że mamy kogoś, za kim możemy tak mocno tęsknić.



Trzeba coś kochać, żeby to znienawidzić.



Dzisiaj znowu dajmy poczuć nasze nogi, nasze ręce godzinami w górze trzymane. Niech gardło znowu krzyczy ukochane teksty, a włosy tańczą z wiatrem razem z innymi tańczącymi. Poczujmy ciepło muzyki i ciał, by znowu wiedzieć, że żyjemy.



Hope is the only thing stronger than fear.



Nigdy nie żałuj tego, co kiedyś dawało Ci radość.



Są tacy ludzie, którzy nigdy nie przestaną być dla nas ważni.



"Tylko ten, kto ma odwagę mówić to, co myśli, zasługuje na pełne zaufanie. Być może człowiek taki wyrazi się czasem niezręcznie, a nawet niegrzecznie, ale nie będzie mnie oszukiwał."



 Nigdy nie wmawiaj sobie, że nie dasz rady. Wiara w siebie to podstawa osiągnięcia sukcesu. 



Czasami ludzie potrzebuję drugiej szansy, ponieważ nie byli gotowi na pierwszą.



Jestem ciekawa, co on o mnie mówi, co myśli i co czuje.



Niesamowite jest to, że gdziekolwiek będziemy, możemy patrzeć na to samo niebo.



warto mieć przy sobie kogoś , kto bez względu na wszystko, usiądzie przy Tobie , złapie Cię za rękę i powie " nie bój się , jestem przy Tobie "



Może to wszystko na tym polega by żyć dla kogoś?



Moja wyjątkowość polega na tym, że wcale nie musisz mnie lubić.



Życie to nie jest tylko stres, złość, źli ludzie. Są to także piękne chwile, miłość i przyjaźń, która mimo wszystko potrafi przetrwać.



Lubię, gdy się śmiejesz, lubię jak patrzysz na mnie i mówisz, lubię, gdy jesteś obok, a Twoje perfumy wnikają we mnie, lubię to jak się ubierasz, lubię Twój charakter, najzwyczajniej w świecie Cię lubię nawet bardzo.



Codziennie trzeba starać się wykraczać poza swoje możliwości.



Nie musisz wierzyć w cuda, wystarczy wierzyć w siebie.



Czasami upadasz ale potem wstajesz silniejszym i to się liczy.



” Przyjaźń ” to nie słowo ani relacja. To cicha obietnica, która mówi : byłem, jestem i będę przy Tobie w każdej chwili w której będziesz mnie potrzebować .



1 komentarz: