24 czerwca 2014

I hope you miss me sometimes.



"I wiem, że sens jest w tym, jak na mnie patrzysz.Będę obok, jak świat z nas zadrwi."



pomiędzy byciem dobrym i złym, jest jeszcze opcja, aby być sobą.



"czuję tęsknotę gdy znów sobie Ciebie wyobrażam."



Odważny jest ten, kto wie, że przegra, zanim jeszcze rozpocznie walkę, lecz mimo to zaczyna i prowadzi ją do końca bez względu na wszystko.



Wygrywają tylko Ci, którzy wiedzą na czym im zależy.



Bóg dobrze wiedział, co robi kiedy prowadził mnie do Ciebie.



I tak cudownie mieć świadomość, że wywołujemy uśmiech u najważniejszej osoby w naszym życiu.



Kiedy spotkałam Cię po raz pierwszy, nawet przez chwilę nie pomyślałam, że będziesz dla mnie tak cholernie ważny. Patrząc na Ciebie nie wiedziałam, że to Twoją twarz będę widzieć, gdy zamknę oczy. Że każda chwila spędzona z Tobą będzie należała do najlepszych chwil spędzonych w moim życiu. A rozmawiając z Tobą, nie wiedziałam, że Twój głos będzie moim ulubionym dźwiękiem.



Życie może być czasem bardzo trudne, ale zawsze warto przebrnąć przez ból. Lepiej jest odczuwać wszystkie emocje, niż nie czuć niczego.



nie słowa tylko spełnione obietnice budują zaufanie.



“Każda wspólnie spędzona minuta była malutką wiecznością, idealnym światem.”



“I hope you miss me sometimes.”



“Brakuje mi tych wszystkich ludzi, którzy kiedyś tworzyli mój cały świat. Miałem tylko dwie dłonie, a to było zbyt mało, by wszystkich zatrzymać.”



“Upadłam przez Ciebie zbyt wiele razy. Nie mam już siły. Przepraszam.”



“Nie jestem ani smutny ani szczęśliwy. Po prostu jestem.”



Najlepiej nie planuj nic. Nie przewiduj tysiąca możliwości opcji. Daruj sobie myślenie o tym, co będzie. Bo wiesz co? Od życia i tak dostaniesz akurat to, czego kompletnie się nie spodziewasz.



Chcę dalej iść i nie pamiętać o sentymentach.



Musisz mieć dobrą psychikę, bo ludzie to kurwy.



bez żadnych emocji już mówię o przeszłości .



Są minuty w których przeżywamy więcej niż przez cale lata.



“ Bo wiem, że wszystko ma swój czas i miejsce. ”



Trudno jest pozbyć się uczucia, że mogliśmy zrobić więcej...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz