16 sierpnia 2012

Cytaty z Domu Nocy. ; >


Ciemność nie zawsze oznacza zło,
A światło nie zawsze niesie ze sobą dobro.

Szukam siły nie po to, by stać się mocniejsza od innych, 
Ale by zwalczyć swego najgroźniejszego przeciwnika : własne wątpliwości.

Zobaczyłam odbicie kogoś znajomego, a jednocześnie nieznajomego. 
To tak jak czasem zobaczy się w tłumie na ulicy kogoś, 
Kogo na pewno się zna, można by przysiąc, że tak jest, 
Ale nie sposób sobie przypomnieć, kto to jest. 
Teraz ja stałam się tym kimś - wyglądającą znajomo nieznajomą.

Nigdy już nic nie będzie takie samo.

 
 
 Najistotniejsze w pięknie jest to, czego nie odda żaden obraz.

 Obrany kierunek był jakimś celem,do którego zmierzałam, co stanowiło zapowiedź pewnego ładu w chaosie myśli kłębiących się w mej głowie


 

 Kłamstwo niczego nie naprawia. Nawet nie czynią rzeczy łatwiejszymi a przynajmniej nie na długo. Najlepiej powiedzieć prawdę i uczciwie posprzątać bałagan
 

 czasami między dwojgiem ludzi występuje przyciąganie tak silne, że przekracza granice statusu, wieku i obyczaju.




 Czasem chaos i miłość wydają się tym samym.

 Chęć uniknięcia bólu nie robi z ciebie tchórza.

 Moje łzy zmieszały się z jego krwią, 
a pocałunek był niesamowicie cudowny, straszny i stanowczo za krótki.

 Spojrzałam mu w oczy i kompletnie zapomniałam o całym świecie.

 Chyba nikt nie poinformował mojego serca, że nie jest gotowe na nowe wyzwania.

 Jak mogłam tak bardzo cierpieć po utracie kogoś, kogo prawie nie znałam?

Włożyłam w ten pocałunek cały swój ból, smutek, namiętność i miłość,
 a on rozchylił wargi i odpowiedział tym samym
 - namiętność za namiętność, ból za ból, miłość za miłość .






Życie to nie bajka, Heath! Nie ma gwarancji szczęśliwego zakończenia.

 Wszyscy mamy w sobie pierwiastek zła i wszyscy wybieramy,
 czy mu się poddać, czy z nim walczyć.

 Tak, w tej i paru innych sytuacjach życie nauczyło mnie pewnej prawdy:
 dobrzy przyjaciele potrafią cię rozśmieszyć nawet wtedy,
 gdy rzeczywistość mocno daje ci w kość.

 Myślę, że jeśli dwojgu ludziom dostatecznie na sobie zależy,
 nie ma rzeczy niewybaczalnych.

 Blizny po ranach odniesionych w bitwie dobra ze złem mają swój specyficzny urok.

 Kieruj się sercem i intuicją, a nie popełnisz błędu.

 Ból jest dobry, myślałam, skoro boli, to znaczy, że wciąż żyje.

 Czasami najbliżsi ludzie zdradzają, 
a własny dom przestaje być miejscem, gdzie można być szczęśliwym.



 Prawda pozostaje prawdą niezależnie od tego, czy w nią wierzysz czy nie.

 Przeszłość ma wpływ na wszystkich,
 ale to od nas zależy, czy pozwolimy jej dyktować, co mamy robić.

 Królestwo snów jest częścią Zaświatów.
 Nigdy nie lekceważ potęgi tego, co się w nim dzieje.

 Czyż to nie ironiczne, że moje rany tak strasznie wyglądają, 
a jednak są znacznie mniej bolesne i groźne niż te niewidzialne, 
które ty w sobie nosisz.

 Jeśli uczysz się na błędach, wszystko jedno, 
czy pochodzących z tego życia czy z poprzedniego,
 każdy błąd zmienia się w szansę.

 Wypowiedziana prawda zawsze jest mniej przerażająca niż podejrzenia.

 Potrzeba czegoś więcej niż przypadkowe pokrewieństwo, by zacząć komuś współczuć.

 Życie składa się z prób i błędów. 
Zaczynam myśleć, że gdyby było idealne, nie byłoby takie ciekawe.

 Czasem prawda jest tak głęboko zagrzebana,
 że trudno znaleźć dobry sposób na jej odgrzebanie.


 Czasem nie można powiedzieć przyjaciołom wszystkiego, co by się chciało.




 Ciemność karmi się bólem, a światłość miłością.

 Czasem miłość przychodzi z nieoczekiwanej strony.

 Czasem jednak musimy robić rzeczy, których nie chcemy.

 Są rzeczy gorsze od śmierci - To, co ciemność potrafi odebrać komuś,
 kto kieruje się światłością, może odmienić jego duszę.

 Czasem nasze najgłębsze emocje różnią się jedynie dzięki temu, 
jacy jesteśmy w głębi duszy.

 On jest przepełniony gniewem, ona nienawiścią. 
A nienawiść to bardzo niebezpieczny sojusznik.

 Pamiętajcie, że każda rzecz, zarówno dobra, jak i zła, ma swoje konsekwencje.

 Niekiedy rzeczy, które wydają się drobne lub nieznaczące, 
mogą nam pomóc w najtrudniejszej godzinie.





 Istnieją inne odcienie prócz czerni i bieli. 
Czasem istnieje też więcej niż jedna odpowiedź.

 Daj im nadzieję, że nowoczesny świat nie całkiem zapomniał o przeszłości.

 A gdy się kogoś kocha, nie zawsze patrzy się na niego obiektywnie.




 Wróg naszego wroga jest naszym przyjacielem.

 Czasami trudno uciec od niektórych spraw.

  Miłość to jedyne, co jest w stanie przetrwać ciemność, śmierć i zniszczenie.

 Przeszłość ma ogromne znaczenie, zwłaszcza jeśli nie wyciągniemy z niej żadnej nauki. Ale przyszłością nie może rządzić to, co było.

 Zmarli często ujawniają sprawy, o których żywi nie powinni wcale wiedzieć.





4 komentarze: