16 sierpnia 2012

Opisy

Wróciłam z wakacji więc już notki będą regularnie.Dawno coś nie było cytatów coś dodam potem.





Wyobrażałam sobie ciebie z różnymi dziewczynami, i wiesz co? Ze mną było ci najlepiej.

ona spaceruje po parku z nogi na nogę, rozmawia z wiatrem,zbiera kolorowe liście, uśmiecha się do świata, uśmiecha się mimo, że on jest taki zły.

w kieszeni butelka Lecha, w ręku nie do końca wypalony papieros, bluza o zapachu mojego ulubionego perfum, delikatne dłonie i namiętne usta..

Nie chce żebyś kradł,kłamał czy oszukiwał. Ale skoro musisz kraść to kradnij moje smutki. Jeśli musisz kłamać to kłam o mojej urodzie. A jeśli musisz oszukiwać, to oszukaj czas bo ja nie przeżyje ani jednego dnia bez Ciebie.

chociaż pierdole różne farmazony to wiedz że cie mocno kocham.

za każdym razem ,kiedy oblizuję usta próbuję przypomnieć sobie jak słodko i delikatnie mnie całowałeś .

myślisz że jak znikniesz pod byle jakim pretekstem a potem nagle się pojawisz powiesz"kocham Cię" i pocałujesz to uczucie ponownie powróci? no niestety to prawda.

stanęli na środku chodnika nie zważając na resztę przechodnich. przyciągnął ją do siebie, objął ją w talii i delikatnie musnął po policzku. pocałował ją namiętnie . wplotła palce w jego włosy . niech patrzą, niech widzą jaka jestem szczęśliwa - pomyślała.

spojrzała smutno w jego stronę . uśmiechnęła się . to w końcu ona pozwoliła mu odejść . kochała go tak mocno, że była nawet skłonna pozbawić cię sensu życia. wiedziała, że z tamtą drugą będzie szczęśliwszy . wiedziała też, że bez niego będzie jej ciężką. nikt nie rozumiał jej decyzji . ale ona i tak wiedziała, że postąpiła właściwie. wiedziała też , że pewnie nieraz spotka go z nią . lecz gdy zobaczy jego uśmiech znów będzie szczęśliwa .

Jesteś moim najlepszym snem.  Snem jaki przyszło mi teraz śnić. 

 z reguły nie jestem grzeczna i romantyczna, ale dla Ciebie mogę być aniołem i jeść kolację przy świecach.

wyzywał ją od najgorszych, zablokował na wszystkich możliwych portalach, zerwał kontakt. ale gdy ktoś tylko powiedział coś złego na jej temat miał wpierdol. na miejscu. tak, nie przestał jej kochać, mimo, że wmawiał sobie codziennie coś innego.

założę sobie koszulkę z napisem "free hugs", wyjdę na osiedle i bez skrupułów się do Ciebie przytulę.

chodź, pomalujemy drzwi czerwoną farbą aby miłość wiedziała gdzie przyjść.

będę gonić wiatr, dopóki go nie złapię. będę pić zimne kakao, dopóki nie poparzę ust. będę o Ciebie walczyć, dopóki mnie nie pokochasz.

oświadczę Ci się na cmentarzu mówiąc 'tu zaczynamy i tu skończymy'.

 ludzie mówią, że pachnę grzechem, ja czuję tylko Twoje perfumy.

nie jesteś moją kokainą, ani żadnym narkotykiem, jesteś moim dilerem, który daje mi każdego dnia dawkę miłości.

zazwyczaj wieczorami mam ochotę na herbatę i na życie z Tobą, wiesz ?

ty chłopcze, to powinieneś widzieć tylko i wyłącznie podwójne godziny, bo ja cały czas o Tobie myślę











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz