07 sierpnia 2012

Opisy


W pewnym momencie życia stajemy się dorośli.
Nagle możemy głosować, pić i robić inne rzeczy. Nagle ludzie oczekują,
że będziemy odpowiedzialni, poważni, dorośli. Robimy się wyżsi i starsi.
Ale czy kiedykolwiek dorastamy?

gdy kogoś kochasz to możesz go całować setki razy
i za kazdym razem czuć to samo co za pierwszym.

'' w twych objęciach kłaść się spać, razem z Tobą rano wstać.
obok Ciebie zawsze być, zawsze z Tobą pragnę żyć,
jesteś jak moje przeznaczenie, przyszłość zależy od Ciebie. ''

'' w dzisiejszych czasach tylko to jest siłą, spijam słowa z Twoich ust
- bezwarunkowa miłość! '' / Pih

Jeśli ktoś był dla Ciebie ważny, nie zapomnisz go.
I nieważne czy to był kochanek, czy przyjaciel czy chomik.

W Twojej bluzie popełniłabym nawet samobójstwo.

chcemy umrzeć razem,nie umiemy bez siebie żyć.

nie jestem już niczego pewna.

chcę się poddać,ale wiem,że to jeszcze nie ten moment.

Często najlepszym wyjściem z sytuacji, jest po prostu pogodzenie się z rzeczywistością. Walka nie ma najmniejszego sensu, gdy ktoś zamiast serca, posiada kamień.

A może po prostu zbyt rzadko zdajemy sobie sprawę jak wielkie szczęście mamy obok?

Przeszłość jest tatuażem. Nikt jej nie zmaże.

Jesteś mi potrzebny żebym mogła nakurwiać szczęściem.

-jak mnie zniszczył?
zwyczajnie, mówiąc zbyt dużo i przekraczając pewne granice.

Nie potrafię Cie rozkminić. Jesteś osobą nie do ogarnięcia.

I nagle tak bardzo zapragnęłam kogoś kto mi powie: 'nie pozwolę Cię skrzywdzić'.

patrzę w niebo,tęsknię nie raz,jeszcze się kiedyś spotkamy,ale jeszcze nie teraz.

problemy coraz bardziej prowadzą mnie na dno.

nie da się tak łatwo pozbyć śladów,które niektóre osoby zostawiły w naszym życiu.

łzy już nie przynoszą ukojenia.

życiowy realizm jest ciężarem nie do udźwignięcia.

daj odpocząć moim myślom,ja nie chce zatracać się w cierpieniu.

wciąż mam jeszcze nadzieję,że przyjdzie jeszcze to,co już odeszło.

chcę krzyczeć,że kocham,lecz ty jesteś obojętny.

w oczach mam ból.

każdego dnia śnie,by zniknąć stąd gdzieś.by przestać się truć waszym jadem.

Nigdy nie zapominaj najpiękniejszych chwil Twego życia, wracaj do nich, ilekroć w Twoim życiu pojawia się smutek .

Nadchodzi taki moment, kiedy trzeba iść do przodu. Pomyśleć czasem o sobie, zrozumieć, że nie wszystko trwa wiecznie..

W niesamowity sposób wypełniasz przestrzeń mojego serca.

niektórzy z nas już za życia kopią sobie groby .

nikomu nie powiem, że Twój głos jest moim ulubionym dźwiękiem.

paradoksalnie jestem wulgarna i chyba z każdym dniem bardziej chamska. 

czasami jest ciężko zostawić za sobą przeszłość i tych luudzi - kiedyś najbliższych sercuu.

nie pozwól żeby marzenia pozostały tylko marzaniami.

nie pragnij być lepszym od innych, najpierw bądz sobą.

jest osoba dla, której będę sie uśmiechać mimo łez w oczach.

to co trzyma Mnie przy życiu, równocześnie Mnie zabija .

i wciąż czekam na ten dzień, gdy wstanę,zobaczę za oknem słońce i wiadomość od Ciebie,jak bardzo tęsknisz, kochasz i potrzebujesz.

myśle jedno , robię drugie , myślę trzecie , czwarte wiem , a piąte przeczuwam.

jedno słowo... a ma takie znaczenie.

każda życiowa prażka ją wzmacnia, potrafi być wredna i złośliwa. Każda łza, która spłynęła po jej policzku czegoś ją nauczyła. 

Mówił, że zrobi dla mnie wszystko, zapominając o kochaniu.

nie można mieć wszystkiego, ale można mieć Ciebie a to to samo.

a gdy ujrzę w twoich oczach łzy, podejdę i szepnę "wreszcie znasz to uczucie" .

Tak jestem singlem, z wyboru. Twojego wyboru.

Wieczory są coraz chłodniejsze, trzeba się przerzucić z piwa na wódkę.

Co byś zrobił gdybyś wiedział, że po raz ostatni słyszysz mój głos?

nie mam z kim dzielić życia od jakiegoś czasu .

Musisz wiedzieć, że ja nie jestem tą , która cierpliwie czeka na Twój telefon.
Jestem tą, która denerwuje się okropnie, kiedy nie odzywasz się cały dzień.
Tą, która zawsze pisze najczarniejsze scenariusze.
Tą, która każde Twoje słowo tłumaczy sobie na milion różnych sposobów.
Tą, która każdą sytuację dokładnie zapamiętuje i przechowuje w sercu już na zawsze. 

Ale miała cichą nadzieję, że on to zauważy, że jest wszystkim czego jej brakuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz