06 sierpnia 2012

OpisyY.

Jak tak bardzo będę chciała wejść do twego serca , 
to i klucz nie będzie mi potrzebny. 
rozpierdolę drzwi łomem . 

Alkohol nie pomaga rozwiązać problemów, 
ale z drugiej strony sok też nie...

Muszę w końcu oderwać się od zatłoczonych ulic i jego obojętnego spojrzenia.  

Dlaczego nigdy nie jesteśmy tak odważni jak w naszych myślach ? 

 Chciałabym takiego, który słuchałby ze mną mojej ulubionej piosenki,
 nie marudząc, że leci 53728387263 razy. 

 Może jeszcze uwierzę, że szczęście istnieje.

 Wielkie sorry, za to,
 że nie umiem się powstrzymać od śmiechu, kiedy przytulasz laskę, 
której największym problemem jest złamany tips. 
Zszedłeś na dno. Totalne, głębokie dno, frajerze. 

 Podziwiam ludzi co cieszą się nawet gdy jest bardzo źle. 

 Gdybyś napisał o 3.00 w nocy, 
że chcesz mnie zobaczyć, 
ja bez namysłu wybiegłabym z domu. 
Pokonałabym w kilka minut dzielące nas kilometry, nawet boso.

 Tęsknota to najgorsza tortura - sprawia, że możesz umierać każdego dnia 

 Wymyśliłam sobie, że kiedyś będę okropnie szczęśliwa

 Wymyśliłam sobie, że kiedyś będę okropnie szczęśliwa

 Tak, mam trudny charakter, i marne szanse by się zmienić. 

 Czasem mam ochotę powiedzieć "pierdole" i wyjść. 
Iść przed siebie, nie ważne gdzie. Mieć w dupie ludzi. 

 Chcę Cię poczuć. Chcę poczuć zapach idealnego szczęścia <3 ;* 

 Nie, ja wcale nie przeklinam jak najęta. 
Złudzenie, kurwa, optyczne. 

  Wszystko traci sens, nie znoszę tego uczucia. 

 Najpierw próbowali mnie sprzedać, teraz chcą mnie kupić. 

 Nie powiem, że tęsknię.
Nie wypada. 

  Żyjemy w świecie nienawiści i fałszu. 

 Tylko w marzeniach jest kolorowo. 
W prawdziwym świecie zewsząd dotyka nas szara rzeczywistość. 

 Co nas nie zabije to nas wzmocni.
Miłości nie wzięli pod uwagę wymyślając to zdanie. 

 “Smutek to najgorsza pora dnia”

 To dziwne, ale w każdym nowym chłopaku chcę znaleźć cząstkę Ciebie. 
Pewnie dlatego zakochuje się w samych dupkach. 

 Zarażaj ludzi uśmiechem, nawet gdy powodów do radości brak 

 A jak dorosnę, zostanę takim hardcorem, 
że nie zdążysz powiedzieć 'ale urwał'! 

 Nigdy nie przestawaj się uśmiechać, 
nawet jeśli jesteś smutny,
 ponieważ nigdy nie wiesz, 
kto może się zakochać w twoim uśmiechu. 

 Wczoraj to przeterminowane jutro, 
którego ani zareklamować nie można, ani ugryźć już się nie da. 

 Zadajesz sobie pytanie czy kiedykolwiek znajdziesz kogoś, 
kto zaakceptuje Ciebie taką jaka jesteś ? 

 Śmiech to wewnętrzna radość całego ciała okazywana w jednym miejscu. 

 Jestem zmęczona rzeczywistą rzeczywistością 

 Kumulacja głupoty, jak w totolotku. 

 `Rysując marzenia na kartce z papieru, uwierzyłam, że się spełnią...` 

 Uderzyłabym Cię-ale moja ręka nie przeżyłaby zderzenia
 i strącenia z twojej "twarzy" tych ton tapety. 

 Muzyka zagłusza rzeczywistość, dlatego tak bardzo ją kocham

 Szminka, podkład, tusz i trochę cieniem.
Tak się zaczyna sezon na jelenie. 

 Kocham muzykę ,bo wtedy słyszę to co chce słyszeć

 Obudzić się o piątej rano i zgłosić nieprzygotowanie do życia, 
po czym przespać resztę dnia. 






1 komentarz: