27 października 2012

opisy


gdzieś czytałam, że zwykła obecność i mały buziak uzdrawia..

Bo czasem świat, pełen chaosu, tregedii, smutku i zagonienia, zatrzymuje się nagle i staje na głowie; tylko po to, żeby ziściło się czyjeś marzenie.?

Z chwilą kiedy zaczniesz robić to, czego naprawdę pragniesz, zaczynasz zupełnie inne życie."

Budzimy się gdzieś, nie wiemy co to za miejsce. Rzucasz mi się na szyję i zaczynasz płakać szczęściem.`

Prawdziwe szczęście docenia się dopiero wtedy, gdy spojrzy się wstecz i jeszcze raz odczuje minione chwile .

Pocałuj mnie mocno zanim odejdziesz.

pij szybko i na czysto żeby jak najszybciej znieczuliło.

"Stwierdzam szczęście,bo Twój uśmiech".

Nie da się od tak, po prostu zapomnieć o osobie, o które do tej pory myślało się każdego dnia.

nie bój się własnego zdania. ono liczy się tak samo jak zdanie każdego.

ludzkich uczuć mur spycha Cię w dół , serce pęka w pół , ból . pier*ol to , biegnij .

jesteście tak żałośnie prości. wystarczy kawałek zgrabnego tyłka i już nie wiecie jak się nazywacie .

zasługuję na miłość bardziej niż te wszystkie puste lale świecące gołymi tyłkami

mój organizm Cię czuje

nie da się tak łatwo pozbyć śladów, które niektóre osoby zostawiły w naszym życiu

mogę mieć bałagan w szafie, ale w uczuciach lubię porządek

Jestem tylko kolejną osobą na Twojej drodze. Osobą, którą zapomnisz tak szybko, jak szybko poznałeś.

Wczoraj nie było nigdy , nigdy nie było wczoraj .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz